נאפולי סירבה להצעה בסך 140 מיליון אירו מאל-הילאל הסעודית עבור חלוץ הקבוצה ויקטור אוסימן. לפי "סקיי" אלופת איטליה דורשת 150 מיליון יורו רק כדי לשקול את ההצעה, כאשר הסעודים הציעו לחלוץ שכר של מיליון פאונד בשבוע.
אל-הילאל היא הפעילה ביותר שבקבוצות הסעודיות - שם עובדים קשה הקיץ על מנת לצרף כמה שיותר כוכבי כדורגל. הקבוצה כבר הציעה לפ.ס.ז' 300 מיליון אירו עבור קליאין אמבאפה, שסירב להיפגש איתה, וניסתה לשים את ידיה גם על לאו מסי לפני שהוא חתם באינטר מיאמי.
1 צפייה בגלריה
אוסימן
אוסימן
גם הוא מבוקש בסעודיה. אוסימן
(צילום: Alessandro Sabattini/Getty Images)
אוסימן, חלוץ נבחרת ניגריה בן ה-24, נבחר בעונה שעברה לשחקן ההתקפה של הסרייה א' אחרי שכבש 26 שערים ובישל עוד ארבעה ב-32 הופעות. הוא היה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד הקיץ, כשהשיחות על חוזה חדש עם נאפולי תקועות. ב"סקיי" מדווחים כי בפגישה בין אנשי נאפולי לסוכניו של אוסימן לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי הארכת החוזה של האחרון, שמסתיים בקיץ 2025.
בחודש שעבר כשנשאל על ההתקדמות בנושא אוסימן, אמר נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס: "יש לנו הסכם בסיסי על הארכה של שנתיים, אבל אנחנו מוכנים לשקול הצעה שלא נוכל לסרב לה".
אל-הילאל, שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי, כבר החתימה הקיץ את רובן נבס (וולבס), קאלידו קוליבאלי (צ'לסי), מלקולם (זניט סנט פטרסבורג) וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (לאציו). מלקולם (60 מיליון אירו), נבס (55 מיליון אירו) ומילינקוביץ'-סאביץ' (40 מיליון אירו) הם שלושת השחקנים היקרים בתולדות הליגה הסעודית, בינתיים.

פאביניו חתם באל-איתיחאד

אלופת סעודיה אל-איתיחאד, שכבר צירפה הקיץ את קארים בנזמה, אנגולו קאנטה וז'וטה, הודיעה הערב (שני) על החתמתו של פאבינו עד 2026. הקשר האחורי הברזילאי בן ה-29 הוא שחקן ליברפול השני שעוזב הקיץ לסעודיה, אחרי ג'ורדן הנדרסון שחתם באל-איתיפאק של המאמן סטיבן ג'רארד. ליברפול תקבל תמורת פאביניו 40 מיליון ליש"ט.