התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן
נכון, נבחרת ישראל לא ממש הקשתה אתמול (רביעי) על אנגליה ונכנעה לה 3:0 בחצי גמר יורו הצעירות, אבל בממלכה ידעו לתת כבוד לכחולים-לבנים, שהפתיעו מעצם ההגעה שלהם למעמד.
"ישראל נבחרת טובה", אמר קרטיס ג'ונס, מי שנבחר למצטיין המשחק והוליך את אנגליה לגמר יורו צעירות ראשון שלה מאז 2009 (מול ספרד בשבת). "הם לחצו במשחק הראשון בשלב הבתים. הפעם הם הלכו אחורה והקשו עלינו. לשמחתי, ידענו לעבור אותם, וזה מה שנבחרת טובה עושה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרת הצעירה של אנגליה חוגגים מול רוי רביבו
שחקני הנבחרת הצעירה של אנגליה חוגגים מול רוי רביבו
שחקני אנגליה חוגגים מול ישראל
(צילום: עוז מועלם)
גם מאמן הנבחרת, לי קארסלי, החמיא לחבורה בכחול-לבן: "ידענו שיהיה קשה לשבור אותם. הם נבחרת טובה, קשוחה. יש להם נשמה ואני שמח שהייתה לנו ההזדמנות לשחק מולם". קארסלי הודה: "ועדיין, כל הקרדיט מגיע לשחקנים שלי. הם חבורה מאוד נחושה. יש להם הרבה גאוות יחידה. בכל מקרה, יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לחדד לקראת הגמר".
מורגן גיבס-ווייט, שהחמיץ במחצית הראשונה פנדל וכיפר עם השער הראשון של האנגלים, הוסיף: "אני די חסר מילים כרגע. כולנו האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. עבדנו כל כך קשה בשנתיים האחרונות, והמטרה היחידה שלנו הייתה להגיע לגמר".
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת אנגליה הצעירה חוגגים עם מורגן ווייט-גיבס
שחקני נבחרת אנגליה הצעירה חוגגים עם מורגן ווייט-גיבס
טיול בדרך לגמר. שחקני אנגליה
(צילום: עוז מועלם)
גם התקשורת הבריטית ידעה לפרגן לנבחרת ישראל. "ישראל הראתה כישרון והגיבה טוב לאחר שספגה את השער השני", נכתב ב"אתלטיק", "אחרי שזה קרה היא הצליחה ללחוץ על אנגליה בצורה יוצאת דופן, אבל לא מצאה את השער, וזה היה מאוחר מדי". ב"סאן" טענו כי "ישראל הייתה יריבה עם סגנון שקשה לשחק נגדו, היא שיחקה עם כל השחקנים מאחורי הכדור. בסופו של דבר, אנגליה הצליחה למוטט אותה בעזרת האיכות".
גם ב"גרדיאן" התייחסו לסגנון המסתגר של גיא לוזון במשחק הזה: "במשך שלבים ארוכים של המשחק 11 שחקנים ישראלים היו מאחורי הכדור, הנבחרת הזו פשוט לא יצאה מתבנית המשחק שלה".