לאו מסי לא עוצר. הכוכב הארגנטינאי ממשיך לכבוש את ארה"ב, והלילה (בין ראשון לשני) הוא הבקיע צמד נוסף (שבעה שערים בארבעה משחקים) בניצחון של אינטר מיאמי על FC דאלאס, זאת לאחר שהוורודים היו פעמיים בפיגור של שני שערים (3:1 ו-4:2) בשמינית גמר גביע הליגה, אך חזרו ל-4:4 משוגע ועלו בתום 4:5 בפנדלים במשחק חוץ.
כאמור, זה היה משחקו הרביעי של מסי מאז הגיע למיאמי, כאשר הוא כבש בכל המשחקים, כולל צמד שלישי ברציפות. עם זאת, הפעם אין ספק שהפרעוש התעלה על עצמו, כאשר החזיר את קבוצתו מהקבר וסייע לה לעלות לרבע גמר גביע הליגה.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
התעלה על עצמו. לאו מסי
(Logan Riely/Getty Images)
מסי כבש את השער הראשון של קבוצתו בדקה ה-6 בתום מבצע קבוצתי נפלא, כשהוא נעזר בבישול של ג'ורדי אלבה, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה מאז חתם בה. תחילה הדגל עלה לנבדל במהלך, אך השער אושר בסופו של דבר. עם זאת, דאלאס הצליחה לחזור, וביצעה מהפך בדקות 37 ו-45 וירדה להפסקת המחצית ביתרון. המארחת הגדילה את יתרונה ל-1:3, ולאחר שמיאמי צימקה ל-3:2 (בישול נוסף של ג'ורדי אלבה, הפעם לבנג'מין קרמסצ'י), חזרה להוביל בשני שערים כאשר שער עצמי של רוברט טיילור (68') קבע 2:4 למקומיים.
האורחת מפלורידה לא הרימה ידיים, ובדקה ה-80 חזרה למשחק בזכות שער עצמי של מרקו פרפאן. ואז, חמש דקות לאחר מכן, זכתה אינטר מיאמי בבעיטה חופשית מצד שמאל מקצה הרחבה. לאיש לא היה ספק מי יקח את הבעיטה, וגם איך זה ייגמר. מסי שלח את הכדור לחיבורים וקבע 4:4 בביצוע מושלם, וכך גם הייתה התוצאה בתום 90 הדקות - מה ששלח את המשחק ישירות לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.
בדו קרב הפנדלים, מסי היה הראשון לבעוט עבור מיאמי, והוא דייק. גם סרחיו בוסקטס כבש בבעיטה השנייה, לאחר שפול אריולה הבקיע את הבעיטה הראשונה של דאלאס, אך הבועט השני של המארחת, פקסטון פומיקאל, לא עמד בלחץ והחטיא. שאר הבועטים של מיאמי השלימו את העבודה וכבשו את כל הבעיטות, והוורודים השלימו 4:5 מהנקודה, ועלו לרבע הגמר בתום משחק מהנה ודרמטי.