אחרי שהחמיץ חמישה מששת משחקיה האחרונים של אינטר מיאמי, לאו מסי חזר סוף-סוף הלילה (בין שבת לראשון) לכר הדשא.
הארגנטינאי, שפציעתו ואי הכללתו בסגל בשבועות האחרונים היו אפופי מסתורין, נכנס כמחליף בדקה ה-55 ב-1:0 הביתי של קבוצתו לסינסינטי - הפסד שקבע: אינטר מיאמי כבר לא תוכל להעפיל העונה לפלייאוף ה-MLS.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
ברוך השב. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
35 דקות על כר הדשא. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
מסי לא ממש היה פקטור בדקות ששיחק ושיגר שתי בעיטות חופשיות, שלא מצאו את הרשת. הסופרסטאר, כאמור, החמיץ חמישה מששת משחקיה של קבוצתו, כולל גמר הגביע בו הפסידה ליוסטון, ובפעם היחידה בה עלה למגרש עד הלילה, ב-0:4 על טורונטו בליגה, הוא הוחלף בדקה ה-37 כאשר נראה בבירור שאינו כשיר לשחק.
אגב, מי שניפץ את התקוות הקלושות שהיו לאינטר מיאמי לעלות לפלייאוף היה שחקן ארגנטינאי אחר, אלבארו בריאל, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-78. שני מחזורים לסיום, אינטר מיאמי מדורגת במקום ה-27 מתוך 29 קבוצות ב-MLS.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי, רגע לפני שנכנס כמחליף
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
מסי לא ישחק עם קבוצתו האמריקאית במשחק הבא - מול שארלוט - מאחר וזומן לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת המפגשים בחלון הקרוב במוקדמות המונדיאל בדרא"מ. הוא עשוי להיכלל בסגל למשחק האחרון של העונה ב-MLS שמיועד ל-21 באוקטובר.
למסי יש העונה 11 שערים ב-13 משחקים עם אינטר מיאמי. הוא השיג איתה שמונה ניצחונות. לעומת זאת, כשהוא לא שיחק, הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בשישה משחקים.
עוד קבוצה שלא תהיה בפלייאוף היא די.סי יונייטד, למרות שניצחה 0:2 את ניו יורק סיטי. בסיום המשחק מאמן הקבוצה וחלוץ העבר האגדי, וויין רוני, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו. "זה הזמן הנכון", אמר רוני בן ה-37. "עשיתי כל מה שאני יכול כדי להכניס את המועדון הזה לפלייאוף".