מעולם בתולדות הכדורגל האמריקאי לא הוזכר שחקן פצוע בגמר גביע ארה"ב - חשוב וטוב ככל שיהיה - יותר מאשר הזוכה בו. עד שהגיע לאו מסי. כולם - ולא רק אוהדי אינטר מיאמי - רצו לראות את "הפרעוש" משחק באחד מאירועי השיא של ה-MLS, אבל זה לא קרה.
מסי נותר הלילה (בין רביעי לחמישי) ביציע וחזה בחבריו מפסידים 2:1 ליוסטון דינמו בקרב על התואר. אתמול עוד טען מאמן אינטר מיאמי, טאטה מרטינו, כי הוא הוא עשוי להתאושש מהפציעה בשריר, ממנה הוא סובל בשבוע האחרון. גם ביוסטון הצהירו כי "אין מצב שמסי לא ישחק". אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד.
4 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי צופה ביציע הכבוד במשחק
(צילום: CHANDAN KHANNA / AFP)
4 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי ואנטונלה ביציע. הפציעה הכריעה
(צילום: Hector Vivas / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אינפנטינו הגיע לבקר
גם זידאן
מסי, שרשם 11 שערים ב-12 משחקים מאז הצטרף למיאמי ביולי מפ.ס.ז', כבש לזכות ארגנטינה מול אקוואדור במוקדמות המונדיאל בתחילת החודש, אך צלע במגרש במהלך המחצית השנייה. בעקבות כך החמיץ את משחקה הבא של האלביסלסטה בבוליביה והוחלף במחצית הראשונה בניצחון מיאמי בטורונטו. ביום שני האחרון כלל לא שותף ב-1:1 של קבוצתו מול אורלנדו. אז כולם קיוו כי זה כדי שיחלים למשחק החשוב.
התקווה הייתה שמסי, שבחודש שעבר עזר למיאמי לזכות בטורניר גביע הליגה שכלל מועדונים מארה"ב ומקסיקו, יניף תואר נוסף - 45 שלו בקריירה - אבל העובדה שהוא אפילו לא נכלל הלילה בסגל מעידה כי הפציעה חמורה יחסית. אגב, שחקן נוסף שפצוע ולא התלבש כלל למשחק הוא חברו של מסי עוד מימיו בברצלונה, ג'ורדי אלבה.
4 צפייה בגלריה
מסי
מסי
נותרו מאוכזבים. אוהדי אינטר מיאמי
(צילום: Alex Menendez / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
4 צפייה בגלריה
יוסטון דינמו
יוסטון דינמו
יוסטון דינמו והגביע
(צילום: AP Photo/Rebecca Blackwell)
מי שדווקא נהנתה מההיעדרות של "הפרעוש" היא כמובן יוסטון דינמו, שתוך תשע דקות במחצית הראשונה סגרה עניין, לעיני לא מעט סלבריטאים ביציע ואפילו נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, שהגיע לצפות במשחק. המגן גריפין דורסי כבש ראשון (24) בבעיטה חדה לרשת העליונה ופנדל של אמין באסי (33) הכפיל את התוצאה. ג'וזף מרטינס רק צימק (92). עבור יוסטון מדובר בגביע ארה"ב שני, אחרי שזכתה בו גם ב-2018.
אינטר מיאמי תתרכז כעת בליגה. היא מפגרת בארבע נקודות מהמקום שמבטיח עלייה לפלייאוף, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה ב-MLS.