נבחרת ישראל היא ללא ספק אנדרדוג מחר (שלישי, 21:45) במשחק החוץ מול דנמרק במוקדמות מונדיאל 2022, עם כל הכבוד ל-2:5 המרשים על אוסטריה באצטדיון סמי עופר בשבת.
ואת זה גם יודעים בדנמרק, שם שואפים לשמור על המאזן המושלם בקמפיין המוקדמות. המאמן הדני, קספר יולמאנד, נשאל במסיבת העיתונאים על אותו מאזן אדיר (15 נקודות מ-15 אפשריות) ויחס שערים פנומנלי (0:17). "זה מטורף", הודה המאמן. "מעבר לכל מה שדמיינו. לפעמים אנחנו צריכים לצבוט את עצמנו כדי להאמין. ועדיין, אסור להסתמך רק על זה".
3 צפייה בגלריה
קספר היולמנד
קספר היולמנד
מפרגן לנבחרת ישראל. יולמאנד
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
נבחרת דנמרק
נבחרת דנמרק
מאזן מושלם בקמפיין. שחקני נבחרת דנמרק
(צילום: EPA)
יולמאנד החמיא לנבחרת ישראל: "נעשה הכל כדי להחזיר לאוהדים שלנו, אבל אנחנו פוגשים נבחרת חזקה. נבחרת שבקו התקדמות, עם שחקני התקפה נהדרים. ניצחון לא יבטיח כלום, אבל יעשה צעד גדול לעבר הופעה במונדיאל".
יולמאנד הוסיף: "וילי רוטנשטיינר עושה שם עבודה נהדרת. זו נבחרת התקפית שכובשת הרבה שערים ומשחקת כדורגל בצורה טובה מאוד. זה לא פשוט לכבוש חמישה שערים מול אוסטריה, יש לנו הרבה מאוד כבוד אליהם".
3 צפייה בגלריה
קספר היולמנד
קספר היולמנד
מבין עד כמה זהבי בכושר שיא. יולמאנד
(צילום: EPA)
מוקדם יותר היום, החבורה של רוטנשטיינר קיבלה בשורה משמחת עבורה וקצת אופטימיות שאפשר לצאת מקופנהגן עם תוצאה טובה. זאת כאשר הדנים הודיעו שקספר דולברג ומרטין בריית'ווייט, שניים מהשחקנים החשובים ביותר בנבחרת הסקנדינבית, פצועים ולא ייקחו חלק בהתמודדות.
"בתחילת השבוע חשבתי שהם יהיו כשירים, אבל זה לא נראה ככה באימונים האחרונים", אמר יולמאנד. הדנים זימנו במקום את אנדראס קורנליוס, חלוץ שמשחק בטרבזונספור. "אנדראס יצטרף לאימונים ונראה כמה הוא כשיר למשחק", הוסיף המאמן. "תמיד טוב שיש לך כלי נשק כמוהו על המגרש".
יולמנאד, עוד לפני מסיבת העיתונאים, פירגן לחלק ההתקפי של ישראל: "שלושת השחקנים הכי טובים שלה הם מונס דאבור, ערן זהבי ומנור סולומון, ושלושתם איכותיים מאוד. זהבי בכושר מסחרר, הוא אחד החלוצים החמים באירופה עכשיו".
פורסם לראשונה: 09:42, 06.09.21