קשר אנטוורפן, ראג'ה ניינגולן, ידוע כאחד שאוהב ליהנות מהחיים ולא לדפוק חשבון. רק שהשבוע כבר עבר את הגבול. זה החל כשנעצר על-ידי המשטרה כשהוא נוהג עם רישיון שלא בתוקף ונמשך שלשום (ראשון), כשתועד מעשן על ספסל קבוצתו בתבוסה 3:0 לסטנדרד ליאז' בליגה הבלגית.
לקבוצתו, המדורגת שנייה בליגה הבלגית, זה הספיק והיא הודיעה על השעייתו עד להודעה חדשה. "נעשו הסכמות ברורות לגבי מה שמצופה לשחקן במועדון שלנו ומה שלא", נאמר בהודעה הרשמית של אנטוורפן. ניינגולן עצמו פרסם התנצלות בעמוד האינסטגרם שלו: "המועדון קיבל החלטה שאני מקבל אותה, למרות שאני רואה אותה כמוגזמת. אני אנסה לתרום בדרך זו או אחרת". ברשתות החברתיות קטלו כמובן את הבלגי וחלק מהגולשים כתבו, בין השאר: "מה זה צריך להיות? בושה שיש שחקן כזה שלובש את מדי הקבוצה שלנו".
1 צפייה בגלריה
ראג'ה ניינגולן
ראג'ה ניינגולן
הולך ומסתבך. ניינגולן
(צילום: רויטרס)
ניינגולן בן ה-34 נחשב עד לפני כעשור לאחד הצעירים המבטיחים בעולם. הוא עבר מהר מאוד לליגה האיטלקית, שיחק בפיאצ'נזה, קלארי, רומא ואינטר. יש לו 30 הופעות בנבחרת בלגיה, בהן כבש 6 שערים.
כאמור, ניינגולן ידוע בחייו הלא כל-כך ספורטיביים. לפני ארבע שנים, כשכיכב ברומא, הוא צולם בסרטון בו הוא נראה שותה, מעשן ומקלל. "אני מתנצל על מה שקרה. אתם יודעים, אני אוהב ליהנות עם חברים ולחגוג את השנה החדשה, אבל הפעם הלכתי רחוק מדי", אמר אז השחקן.
גם הממים חגגו
עונה לאחר מכן, כשעבר לאינטר, הקשר הבלגי שוב הסתבך והושעה מהאימפריה האיטלקית בשל "התנהגות בלתי הולמת". נטען כי הוא ספג השעיה מקבוצתו בגלל בעיות משמעת, שכללו איחורים תכופים לאימונים.
כעת, אחרי העונש האחרון שספג באנטוורפן, דווח בבלגיה כי הקבוצה אף שוקלת להתיר את חוזהו. בקיצור, ניינגולן לא רוצה ללמוד את לקחי העבר.