לאחר שאתמול (שני) פול פוגבה הושעה על ידי הסוכנות למלחמה בסמים בספורט באיטליה לאחר שנמצאו בדמו רמות גבוהות של טסטוסטרון, באיטליה חושפים היום פרטים חדשים על הפרשה ומדווחים שיובנטוס חושבת על פרידה חד צדדית ממנו.
כידוע, בדמו של השחקן בן ה-30 נמצאו רמות גבוהות של טסטוסטרון בסיום ה-0:3 על אודינזה בחודש שעבר (בו בכלל נותר על הספסל). לפי הדיווחים הקשר הכניס את החומר לגופו באמצעות תוסף תזונה שרכש בארה"ב. את התוסף הוא קיבל מחברו, רופא שגר במדינה.
2 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פול פוגבה
(Harry How / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הוא עשה זאת מבלי לתאם עם הצוות הרפואי של יובנטוס, שהיה יכול להתריע לו כי החומר אסור לשימוש לספורטאים באיטליה. אם הצרפתי יודה בכך שצרך את החומר במודע ומבלי לעדכן את קבוצתו - תהיה לה אפשרות להשתחרר מחוזהו.
פוגבה חזר ליובנטוס בקיץ הקודם אחרי תקופה די כושלת במנצ'סטר יונייטד, אבל היה פצוע במהלך רוב העונה ורשם רק שש הופעות במדי הגברת הזקנה. למרות שחזר לכשירות, הוא לא הרבה לקבל דקות בשלושת המשחקים הראשונים.
2 צפייה בגלריה
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
"הסיוט של פוגבה": שער ה"גאזטה דלו ספורט"
עוד לפני ההודעה על כך שכשל בבדיקת סמים, פורסם אתמול ריאיון עם פוגבה בו הודה כי שקל לפרוש מכדורגל לאחר שאחיו מתיאס ניסה לסחוט ממנו 11 מיליון אירו (ונכנס עקב כך לכלא לשלושה חודשים): "כסף משנה אנשים, המשבר הזה כמעט גרם לי לפרוש, לא רציתי לשחק יותר. הכדורגל הוא ענף אכזרי, אבל החלטתי להוכיח לכל מי שמעביר עלי ביקורת שאני אדם חזק. הם עוד יתחרטו על מה שאמרו עלי".