גם לאחר התפטרותו כנשיא ההתאחדות הספרדית, לואיס רוביאלס עדיין ממשיך לטעון לחפותו. בחלקו השני לריאיון המדובר עם העיתונאי פירס מורגן, מסביר רוביאלס כי "הנשיקה לג'ני הרמוסו הייתה חסרת משמעות. את אותה נשיקה בדיוק אני נותן לבנות שלי".
כזכור, רוביאלס עמד במרכזה של שערורייה שסירבה לשכוך כבר כמה שבועות וספג ביקורות מכל כיוון על מעשיו בגמר מונדיאל הנשים. רוביאלס נישק את כוכבת הנבחרת הרמוסו על שפתיה ללא רצונה בסיום אותו משחק בו הוכתרו הספרדיות כאלופות העולם, ומאז הושעה על ידי פיפ"א ל-90 יום, כאשר רבים במדינה יצאו נגדו ודרשו ממנו להתפטר - עד שעשה זאת באותו ריאיון טלוויזיוני.
2 צפייה בגלריה
לואיס רובילאס ג'ני הרמוסו
לואיס רובילאס ג'ני הרמוסו
רוביאלס מחבק את הרמוסו על הפודיום. ניסה שוב להצטדק
(צילום: REUTERS/Hannah Mckay)
האירוע, שהתרחש בעת ששחקניות אלופת העולם עלו על הבמה לקבלת מדליות הזהב, רגע לפני הנפה, עורר תגובות נזעמות בספרד וברחבי העולם. רוביאלס סירב תחילה להתפטר מתפקידו, ואף התעקש שהנשיקה הייתה בהסכמה, אך כעת הוא מתנצל על האירוע שוב: "עשיתי טעות, אני מתנצל, אבל בוא נהיה מדויקים. בשום מקרה אין מדובר בתקיפה מינית".
"לא נגרם לאף אחד שום נזק, זה לא הייתה נשיקה אגרסיבית ובטח שלא מינית. שום דבר מזה לא נכון. כל מי שרואה את הסרטון, מבין שאין שחר להאשמות הללו", סיכם רוביאלס ופנה למורגן: "תראה את הפרצוף שלי, אני איש טוב".
2 צפייה בגלריה
הפגנות מחאה נגד רוביאלס
הפגנות מחאה נגד רוביאלס
הפגנות המחאה בספרד נגד רוביאלס בשבועות האחרונים
(צילום: AP Photo/Paul White)
בשבוע שעבר ההתאחדות הספרדית החליטה לפטר גם את חורחה וילדה, מאמן הנבחרת ומי שנחשב למקורבו של רוביאלס. זאת למרות הזכייה ההיסטורית במונדיאל. במקומו מונתה העוזרת שלו מונטסה תומה האוסטרית, שהפכה לאישה הראשונה אי פעם בתפקיד.