אכזבה עצומה בפריז סן ז'רמן לאחר ההפסד אמש (ראשון) 1:0 בבית לליון. מדובר בהפסד ביתי שני ברציפות של האלופה הצרפתית, לאחר ששבועיים קודם לכן ירדה הקבוצה מעיר האורות מנוצחת בפארק דה פרינס בידי ראן. לאו מסי שוב עמדה בעין הסערה, וספג קריאות בוז מהקהל המקומי פעם נוספת.
הארגנטינאי בהחלט לא הציג משחק חלש יותר משאר חבריו, ודווקא קיבל במרבית העיתונים והאתרים ציון יחסית סביר לעומת שאר השחקנים, אך נראה שאוהדי פ.ס.ז' סימנו אותו כסמל ליכולת הרעה שמציגה קבוצתם. אתמול ירד מסי מכר הדשא פעם נוספת מבלי להודות לאוהדי הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
שוב בעין הסערה. מסי מאוכזב
(צילום: FRANCK FIFE \ AFP)
'הפרעוש' ספג שריקות בוז גם במהלך ההפסד לראן לפני שבועיים. מאז יצאה הליגה הצרפתית לפגרת הנבחרות, ומסי זכה לשינוי האווירה לו היה כה זקוק - כאשר הצטרף לחבריו בנבחרת ארגנטינה ושיחק לראשונה מול עם נבחרתו מול הקהל הביתי, שלאהבתו היה הכוכב צמא - ואלה הרעיפו עליו אותה עליה בכמויות.
מסי כבש ארבעה שערים בשני משחקי הראווה של האלביסלסטה מול פנמה וקורסאו, וחצה את רף 800 השערים בקריירה. בנוסף, זכה קפטן אלופת העולם לכבוד במספר מקרים, כאשר בניין נקרא על שמו, ואף פסל בדמותו נחשף בידי קונמבול (התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית), והוא יוצב במוזיאון לצד פסלים של אגדות בדמות פלה ודייגו מראדונה המנוחים.
כעת, לאחר המסע והאהבה שקיבל בארגנטינה, שב מסי לצרות בפריז, ואלה - כך מסתבר - המשיכו בדיוק היכן שהיו לפני היציאה לפגרה. בתקופה האחרונה עולים וגוברים הקולות על עזיבה אפשרית של מסי, בין אם לליגה הסעודית תמורת משכורת עתק, ובין אם חזרה מרגשת לברצלונה, אותה עזב בקיץ 2021.
"אני לא מסכים עם הטענה שמסי מציג יכולת לא טובה", אמר מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה בסיום. "כשהקבוצה בתקופה לא טובה, לאו מסי הוא שחקן שמקבל החלטות נהדרות ויכול ליצור מצבי הבקעה ולשנות משחק בניצוץ אחד של גאונות. גם מתחילת השנה הנוכחית הוא כובש שערים ומשחק היטב". על האפשרות שמסי יעזוב: "מעולם לא חשבתי על אפשרות כזו".