מכה קשה למנצ'סטר סיטי: על-פי דיווח בבלגיה, קווין דה בריינה יעבור ניתוח בשריר ההאמסטרינג וצפוי לחזור למגרשים רק בתחילת ינואר 2024.
קפטן אלופת אירופה פתח בהרכב ב-0:3 של סיטי על ברנלי במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג, אך הוחלף כבר בדקה ה-23 בעקבות פציעה. המנג'ר של סיטי, פפ גווארדיולה, סיפר כבר לאחר המשחק כי הבלגי סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, אותה אחת שחווה בגמר ליגת האלופות. הערב אישר גווארדיולה כי השחקן "ייעדר במשך מספר חודשים".
3 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
שוב נפצע. דה בריינה
(צילום: Michael Regan/Getty Images)

ביקורת על מדיניות הרכש של ליברפול

בליברפול המומים לאחר שאיבדו שני קשרים אחוריים פוטנציאלים לצ'לסי. אתמול (שני) חתם מויסס קאייסדו בבלוז, והפך לרכש היקר ביותר בתולדות הפרמייר-ליג, לאחר שהלונדונים שילמו עליו 115 מיליון פאונד. עם זאת, לפני כן, הקשר כבר אמן כן למייטי רדס, ואז חזר בו, רק כדי לחתום בקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו.
זה לא נגמר בקאייסדו. גם שחקנה של סאות'המפטון, רומאו לאביה בן ה-19, חוזר על ידי ליברפול, אך סרב לחתום בקבוצה של יורגן קלופ ובחר אף הוא בצ'לסי - אליה הוא צפוי לעבור תמורת 50 מיליון פאונד.
3 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ
מאמן ליברפול יורגן קלופ
שחקנים לא רוצים להגיע לליברפול? יורגן קלופ
(PETER CZIBORRA/Getty Images)
כעת, כשבועיים לפני סגירת חלון ההעברות, ליברפול נמצאת במירוץ אחרי הזמן כדי להחתים קשר 6. כך או כך, מסתמן כי מדובר בקיץ מאכזב עבור האלופה של 2020, שהחתימה רק שני שחקנים אחרי שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בלבד - הקשרים דומיניק סובוסלאי שהגיע מלייפציג ואלכסיס מק אליסטר שהגיע מברייטון - והיא סופגת על כך לא מעט ביקורות בתקשורת, וגם מאוהדיה.
"מדיניות ההעברות של ליברפול זה בלאגן אחד גדול, זה פשוט בדיחה", אמר הפרשן ושחקן העבר של המועדון, ג'ימי קראגר. "הם נואשים למצוא קשר ונמצאים במצב קשה מאוד. זה מביך. כולם יודעים שהם נואשים. הבעיה הכי גדולה שהמחסור בקשר נמשך כבר מאז אוגוסט 2022 - שנה שלמה, והם עדיין לא הביאו חיזוק".
3 צפייה בגלריה
קאייסדו
קאייסדו
העדיף את צ'לסי. קאייסדו
(צילום: George Wood/Getty Images)
"עד לפני שנתיים הם היו על גג העולם", המשיך קראגר. "הם זכו באליפות ובליגת האלופות - ומה עם עשו מאז? הם לא מוציאים כסף כמו קבוצות אחרות, הם מספקים שחקנים. כן, יש להם מאמן נהדר (קלופ), אבל המנהל המקצועי עזב, המחליף שלו הגיע לחצי שנה והמשיך הלאה. עולות השאלות - למה האנשים בתפקיד הזה עוזבים? אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, אבל יש שם בעיה".
אחרי שפתחה את העונה עם 1:1 מול צ'לסי בחוץ ביום ראשון, ליברפול תארח בשבת (17:00) את בורנמות' - אותה ניצחה בעונה שעברה 0:9 - ותקווה להשיג שלוש נקודות.