רישרליסון, אחד מהכוכבים הגדולים של נבחרת ברזיל, נמצא לטענתו בתקופה קשה מבחינה מנטלית. היום (רביעי), לאחר ה-0:1 הדרמטי של ברזיל בפרו, הודה החלוץ כי הוא "זקוק נואשות לעזרה פסיכולוגית".
זה לא הגיע משום מקום. רישרליסון כבש רק ארבעה שערים ב-40 משחקים מאז הצטרף לטוטנהאם מאברטון בקיץ שעבר. בסוף השבוע, בסיום הניצחון של ברזיל על בוליביה במוקדמות המונדיאל, פרץ בבכי לאחר שהוחלף.
2 צפייה בגלריה
רישרליסון
רישרליסון
"עכשיו הדברים נרגעו ויתחילו לזרום". רישרליסון
(צילום: AP Photo/Bruna Prado)
"עברתי תקופה סוערת מחוץ למגרש בחמשת החודשים האחרונים", סיפר בריאיון לעיתון הברזילאי או-גלובו. "עכשיו העניינים קצת יותר יציבים. אנשים שרק שמו עין על הכסף שלי כבר לא קרובים אליי".
רישרליסון הוסיף: "עכשיו הדברים נרגעו ויתחילו לזרום. אני בטוח שאמשיך לקבל הזדמנויות בטוטנהאם ואנצל אותן. הדבר העצוב היה שקיבלתי את הביקורות לא בגלל ששיחקתי גרוע, לדעתי שיחקתי לא רע. זה היה יותר התפרצות של דברים שקורים מחוץ למגרש, שיצאו משליטה".
2 צפייה בגלריה
רישרליסון
רישרליסון
מחפש פסיכולוג. רישרליסון
(צילום: CRIS BOURONCLE / AFP)
על העזרה הפסיכולוגית, אותה הוא רוצה: "אחזור לאנגליה ואחפש פסיכולוג כדי לעבוד על הראש שלי. על המגרש אני שחקן קבוצתי ושמח, אני משתדל לעזור כמה שאפשר. לפעמים דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים. למרות שאתה רוצה לעשות דברים כמו שצריך, זה בסופו של דבר משתבש. אמשיך להתמקד במועדון, הסערה מאחורי".
או-גלובו דיווח שרישרליסון נפרד, בין השאר, מסוכנו רנאטו ולסקו. "העצב מול בוליביה היה לא כי שיחקתי רע, זה היה יותר להוציא החוצה את הדברים שקרו מחוץ למגרש. המערכת שלי יצאה משליטה בגלל אנשים קרובים אליי".