למרות שסיימה במקום השלישי בבית שלה במוקדמות היורו, לנבחרת ישראל יש עוד גלגל הצלה אחרון - דרך הפלייאוף. מאחר שסיימה במקום הראשון בבית שלה בליגת האומות (לפני יותר משנה - בבית שכלל אז את אלבניה ואיסלנד וללא רוסיה שהושעתה), היא הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף שמעניק שלושה כרטיסים אחרונים לאליפות אירופה. מחר (חמישי) תדע ישראל מי יריבתה - איסלנד או אוקראינה - בהגרלה שתיערך ב-13:00 בצהריים.
מלבד אוקראינה, ישנן נבחרות איכותיות נוספות שלא הצליחו להעפיל דרך המוקדמות או לא יהיו חלק מהטורניר. בין לבין אפשר למצוא שם את שבדיה, נורבגיה, פולין ואפילו נורבגיה של ארלינג הולאנד.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
ברשימה יוקרתית. סולומון
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
הולאנד ולבנדובסקי
הולאנד ולבנדובסקי
יחד עם נציג ישראלי ב-11. הולאנד ולבנדובסקי
(צילום: Alex Caparros/Getty Images)
ב"יורוספורט" הרכיבו את 11 השחקנים הטובים ביותר שלא הבטיחו את מקומם ביורו הקרוב, וברשימה ישנו אפילו נציג ישראלי: מנור סולומון.
"הוא אחד השחקנים הישראלים הטובים והיקרים ביותר", נכתב על קשר טוטנהאם. "הוא שיחק רק 6 פעמים במוקדמות אחרי פציעה במיניסקוס, אבל לנבחרת שלו יש עדיין הזדמנות להעפיל דרך שלב הפלייאוף".
ההרכב של "יורוספורט": וויצ'ך שצ'סני (פולין); יוליאן ריירסון (נורבגיה), ויקטור לינדלוף (שבדיה), סטפן סאביץ' (מונטנגרו), ויטאלי מיקולנקו (אוקראינה); פיוטר ז'לינסקי (פולין), מרטין אודגור (נורבגיה), דיאן קולוסבסקי (שבדיה), מנור סולומון (ישראל); רוברט לבנדובסקי (פולין), ארלינג הולאנד (נורבגיה).