משפטו של שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ראיין גיגס, וההתעללות שלו בבת זוגו לשעבר קייט גרוויל ממשיך לעורר הדים בתקשורת הבריטית. היום (שישי) הוא נמשך בבית המשפט במנצ'סטר ולהגנתו של כוכב העבר ניצב מאמנו דאז ביונייטד, אלכס פרגוסון, שהגיע לתת עדות אופי.
"היה לו טמפרמנט פנטסטי", אמר פרגוסון בתחילת העדות. "באמת מזג נפלא. הוא עשה כל מה שרצינו וכל מה שביקשנו ממנו. הוא היה ללא ספק הדוגמה הכי טובה שהייתה לי במועדון, בחדר ההלבשה. כולם הסתכלו על ראיין כמספר אחד".
2 צפייה בגלריה
אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון
פרגוסון בכניסה לבית המשפט במנצ'סטר
(צילום: רויטרס)
כשנשאל אם אי פעם ראה את גיגס הופך "כועס או תוקפני", אמר פרגוסון בנחרצות: "לא, לא". עורך דינו של גיגס חזר ושאל את פרגוסון על ההתנהגות של שחקנו לשעבר בזמן האימונים והמשחקים. "אם הייתה בעיה בחדר ההלבשה, השתמשתי הרבה בראיין. כשאיבדתי את העשתונות, הייתי משתמש בו כדוגמה איך כן צריך להתנהג", הסביר פרגי. "לפעמים הוא שמע דברים מהלשון החדה שלי, אבל ידעתי שהוא יכול 'לסבול' את זה. ידעתי שכולם יגידו, אם ראיין מוכן לספוג דברים כאלה, גם אנחנו יכולים".
כידוע, כוכב העבר מואשם, בין השאר, בהתנהגות כפייתית ואלימה נגד גרוויל בת ה-36, במהלך מערכת היחסים ביניהם שנמשכה שש שנים. גיגס כמובן מכחיש את הדברים והיום אף הציגו פרקליטיו שירים שהציג הוולשי לחברתו לשעבר ואת התגובה שלה.
2 צפייה בגלריה
ראיין גיגס
ראיין גיגס
שירי אהבה. גיגס
(צילום: רויטרס)
באחד השירים, נכתב: "את הדובדבן על העוגה שלי, הריבה בסופגנייה שלי, המלח בטקילה שלי, הכמהין בפסטה שלי".
"מותק, איזה מסר מדהים להתעורר אליו", כתבה גרוויל באחד המסרים שהוצגו בבית המשפט. "אתה יודע שאני חושבת שאתה מדהים. אני רוצה להדגיש כמה אתה מדהים וכמה אתה שמחה אתה גורם לי להרגיש".