ראיין גיגס התייצב היום (שני) בבית המשפט במנצ'סטר לפתיחת משפטו שצפוי להיארך עשרה ימים. שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, 48, מואשם בתקיפה של בת זוגו לשעבר קייט גרוויל בת ה-36, בביתו.
עורך הדין פטר רייט מטעם התביעה טען בפני בית המשפט כי חייו של גיגס מלאים בהתעללות פיזית ונפשית נגד אישה שאותה טען כי אהב. כמו כן, הוא טען כי ההחלטה של גרוויל לנתק את מערכת היחסים עם הוולשי נבעה מתקרית שאירעה בנובמבר 2020.
1 צפייה בגלריה
ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר בבית המשפט
ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר בבית המשפט
ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר בבית המשפט
(צילום: גטי אימג'ס)
המושבעים שמעו שגיגס איבד שליטה ונגח בבת זוגו בביתו לפני שתקף גם את אחותה, אמה. המשטרה הוזעקה אל המקום ובת הזוג סיפרה להם על מערכת היחסים הרעילה ביניהם. גיגס עצמו טען שהוא חף מפשע.
בנוסף, התובע טען כי גיגס הטריד את גרוויל כשהיא יצאה עם חברים. הוא שלח לה הודעות עם איומים לפיהם הוא יפיץ תמונות אישיות שלה בקרב חבריה ועמיתים לעבודה שלה. רייט גם אמר שההתנהגות הזו חזרה על עצמה במספר מקרים והוסיף: "ההתנהגות האובססיבית הזו אפיינה אותו עד שהוא השיג את מה שהוא רצה".
גיגס עצמו טען כי כל מגע אלים בין השניים היה מקרי. עורך דינו טען כי היו קווים אדומים שמר גיגס לא חצה מעולם: "הוא מעולם לא השתמש באלימות לא חוקית כלפי קייט גרוויל". עורך הדין טען כי ההאשמות מבוססות על "עיוות, הגזמה ושקרים".