זה היה אמור היה להיות היום הכי שמח בחייה של אולגה קרמונה, אבל הוא התהפך בתוך שניות לעצוב וקורע לב. כובשת שער הניצחון של ספרד בגמר מונדיאל הנשים ולמעשה הגיבורה הגדולה ביותר של הנבחרת התבשרה דקות לאחר הניצחון 0:1 על אנגליה כי אביה הלך לעולמו.
עוד על מונדיאל הנשים
למעשה מותו של אביה הוסתר מקרמונה במשך יומיים. הוא הלך לעולמו ביום שישי ובהתאחדות הספרדית - בעצת משפחתה - החליטו לא לספר לה כדי "שזה לא ישפיע על הלך הרוח שלה". לאחר הגמר, צייצה ההתאחדות בחשבון הטוויטר הרשמי שלה: "אנחנו מצטערים מאוד לבשר על מות אביה של אולגה קרמונה. הכדורגלנית קיבלה את החדשות העצובות לאחר גמר המונדיאל. אנחנו אוהבים אותך, אולגה. את חלק מההיסטוריה של הכדורגל הספרדי".
3 צפייה בגלריה
אולגה קרמונה
אולגה קרמונה
קרמונה וגביע העולם, רגע אחרי הזכייה
(צילום: EPA/DEAN LEWINS)
3 צפייה בגלריה
אולגה קרמונה
אולגה קרמונה
קרמונה, שניות לאחר הניצחון על אנגליה בגמר
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
הפוסט של ההתאחדות הספרדית
הפוסט קורע הלב של אולגה קרמונה
השחקנית פרסמה גם היא פוסט מרגש ברשתות החברתיות, בו היא כתבה כי אביה למעשה עזרה לה להשיג את הגביע. קרמונה ציינה כי "מבלי לדעת, היה לי את הכוכב שלי לפני שהמשחק התחיל. אני יודעת שנתת לי את הכוח להשיג משהו ייחודי. אני יודעת שצפית בי הלילה ושאתה גאה בי. נוח על משכבך בשלום אבא".
רצה הגורל ושניות לאחר השער הבודד במשחק בדקה ה-29, הקפטנית ושחקנית ריאל מדריד חשפה מתחת לחולצתה כיתוב, "מרצ'י" - מחווה לאמא של חברה שמתה כמה ימים לפני המשחק. אגב, לאחר הגמר - עוד לפני שידעה על מות אביה - אמרה קרמונה: "הרגשנו שיש לצוות הזה משהו מיוחד, אין מאושרות מאיתנו".
3 צפייה בגלריה
אולגה קרמונה
אולגה קרמונה
קרמונה חושפת מתחת לחולצה כיתוב עם מחווה לאמא של חברה שמתה
(צילום: Catherine Ivill/Getty Images)
לא סתם טענו בספרד כי קרמונה היא הגיבורה הגדולה של הזכייה. לא רק בגלל שער הניצחון, אלא כי היא גם כבשה את גול הניצחון הדרמטי בדקה ה-90 ב-1:2 על שבדיה בחצי הגמר. עדיין לא ברור אם כלל תשתתף בחגיגות הזכייה הגדולות, שמתוכננות להיום אחר הצהריים ברחבי מדריד.