לאנרדו טרוסארד, אולי הכוכב הגדול ביותר של ברייטון, אחת מהפתעות העונה בפרמייר-ליג, רוצה לעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי. לפי הדיווחים, טרוסארד עזב את אנגליה לאחר שהוצא מסגל קבוצתו למשחק מול ליברפול (שבת, 17:30) בעקבות עימות עם חבר לקבוצה וחזר למולדתו בלגיה. טרוסארד הוא מלך שערי הקבוצה שנמצאת במקום השמיני עם שבעה, להם הוסיף שני בישולים.
שחקן ההתקפה בן ה-28, ששמו נקשר למעבר למספר קבוצות גדולות בחלון ההעברות הנוכחי, עדיין לא שיחק השנה (2023) אחרי שהושאר על הספסל מול אברטון והושמט מהסגל בגביע האנגלי נגד מידלסברו. דה זרבי אישר ביום שישי שטרוסארד לא יהיה חלק מהסגל שלו מול ליברפול בשבת לאחר שהבלגי עזב אימון בטרם עת ללא רשותו. "הוא עזב את הפגישה בלי לומר לי דבר. וזה לא טוב", אמר דה זרבי. "דיברתי איתו והסברתי שזו ההתנהגות שאני לא אוהב".
2 צפייה בגלריה
לאנרדו טרוסארד
לאנרדו טרוסארד
בדרך הבטוחה החוצה. טרוסארד
(צילום: גטי אימג'ס)
אולם, בהצהרה יוצאת דופן שפורסמה ביום שישי בערב, סוכנו של טרוסארד, ג'וזי קומהייר, אמר שהשחקן הוקפא בצורה לא הוגנת בשל כוונתו להתקדם לקבוצה חדשה. "לפני שלאנרדו עזב לקטאר, הכוונה של ברייטון הייתה להחתים אותו על חוזה חדש", הסביר קומהייר. "זה לא קרה. לאנרדו גם הבהיר שהוא מוכן לצד הבא שלו. אחרי המונדיאל, היה עימות בין לאנרדו לשחקן אחר בקבוצה. מאז, המאמן כבר לא מדבר עם לאנרדו, מה שכמובן לא תורם לאווירה ולביצועים".
"לקראת המשחק מול מידלסברו בגביע האנגלי, לאנרדו טען שהוא לא כשיר וכי יש לו כאבים בשוק. זו הייתה הסיבה לכך שהוא הפסיק להתאמן. זאת, אגב, בהתייעצות עם הצוות הרפואי. המאמן אמר ללאנדרו שהוא צריך להתאמן בנפרד. ביום שני האחרון, המאמן השפיל את ליאנדרו באימון והבהיר שהוא לא רוצה לראות אותו יותר. מאמן שלא תקשר ישירות עם השחקן שלו כבר ארבעה שבועות הוא ממש לא מובן. אגב, זה גם המאמן שציין כמה פעמים שהעברה היא הפתרון הנוח ביותר".
2 צפייה בגלריה
לאנדרו טרוסארד מברייטון חוגג
לאנדרו טרוסארד מברייטון חוגג
דחה הצעות לחתום על חוזה חדש. טרוסארד
(צילום: רויטרס)
ההודעה הסתיימה באמירה שטרוסארד רוצה לעזוב את ברייטון מיד. הוא הוסיף: "לכן חשוב שברייטון תשתף פעולה עם העברה פוטנציאלית במהלך חלון ההעברות הנוכחי, שמועילה לשני הצדדים".
לברייטון יש אופציה להאריך את החוזה הקיים של טרוסארד, שיסתיים בקיץ הקרוב, בשנה נוספת עד יוני 2024. על פי דיווחים בבלגיה, הוא דחה בהתמדה הצעות לעסקה חדשה.