מחזור המשחקים הרביעי במוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה התקיים הלילה (בין שלישי ורביעי) ובמרכזו ארגנטינה וליאו מסי (צמד) הצליחו לשמור על מאזן מושלם בזכות ניצחון 0:2 על פרו. דרווין נונייס כיכב עם שער ובישול בניצחון היסטורי של אורוגואי על ברזיל. ניימאר שלא סיים את המשחק בשל פציעה צפוי להיעדר לתקופה ממשוכת.
ארגנטינה – פרו 0:2: האלביסלסטה ממשיכים להוביל את הבית הדרום אמריקאי אחרי שהיא שומרת גם על רשת נקייה אחרי ארבע מחזורים לעומת שבעה שערי זכות. שניים מהם, כאמור, הובקעו הלילה אל ידי מסי, שחזר להרכב הנבחרת אחרי פציעה ואף השלים 90 דקות מלאות. את השער הראשון כבר הפרעוש בדקה ה-32 מבישול של ניקו גונסאלס ובתוך עשר צדק כבש את השני, אחרי בישול של אנסו פרננדס. צמד השערים מעלה את מאזנו של מסי בנבחרת ל-106 שערים ו-821 בקריירה, יממה אחרי שציין את הבכורה ההיסטורית שלו במדי ברצלונה (ה-16 באוקטובר), לפני 17 שנה.
3 צפייה בגלריה
מסי נגד פרו
מסי נגד פרו
מסי חוגג עוד כיבוש נגד פרו
(צילום: Mariana Bazo/Getty Images)
בין הקורות של ארגנטינה מצליח דיבו מרטינס שומר על רשת נקייה במשך 712 דקות. והלילה זה היה קצת פחות מאתגר, כשמנגד עמד פרו שטרם כבשה שער זכות במוקדמות, וצברה נקודה אחת בלבד בארבע משחקים שמציבה אותה במקום ה-9.
ארוגוואי – ברזיל 0:2: המארחים קטעו לפנות בוקר רצף בלתי נתפס של 32 משחקים ללא ניצחון נגד הסלסאו, שמתפרשים על פני 22 שנים. בדקה ה-42 היה זה חלוץ ליברפול, דרווין נונייס, שנגח את השער הראשון לאורוגוואי, ובהמשך (77) אף בישל לניקולס דה לה קרוס את השער שקבע את תוצאת המשחק. וכאילו לא היו חסרות צרות לאורחים, ניימאר פונה מהמגרש כשהוא ממרר בבכי, וככל הנראה ייעדר לתקופה ממושכת כשהחשד הוא שכוכב אל הילאל קרע את הרצועות.
3 צפייה בגלריה
נונייס מול ברונו גימראייש
נונייס מול ברונו גימראייש
צמד ובישול. נונייס מול ברונו גימראייש וברזיל
(צילום: Pablo PORCIUNCULA / AFP)
3 צפייה בגלריה
ניימאר ברגע הפציעה
ניימאר ברגע הפציעה
לפני היעדרות ממושכת. ניימאר ברגע הפציעה
(צילום: REUTERS/Andres Cuenca )
לאחר 4 מחזורים הסלסטה מדורגים במקום השני (7 נקודות) עם מאזן של שני ניצחונות, תיקו והפסד. ברזיל, עם מאזן דומה יכולה להיות מודאגת מרצף בעייתי של שני משחקים ללא ניצחון.
במשחקים נוספים: ונצואלה – צ'ילה 0:3, פראגוואי – בוליביה 0:1, אקוואדור – קולומביה 0:0.