בדרך לקאמבק מהסרטים? לפי אדוארד רומאו, סגן מנהל הכספים של ברצלונה, האופציה שלאו מסי יחזור בקיץ הבא למועדון שבו הפך לאגדה היא אפשרית מבחינה כלכלית.
אחרי שזכה עם ברצלונה ארבע פעמים בליגת האלופות ובעשר אליפויות, מסי עזב את הקבוצה בקיץ הקודם כי לא היה לה מספיק כסף על מנת להשאיר אותו, והצטרף לפרויקט הקטארי של פריז סן-ז'רמן. אחרי עונת בכורה חלשה בסטנדרטים שלו (שישה שערים בלבד לצד 15 בישולים), העונה מצא מסי את הקצב שלו כשהוא כבר עם שישה שערים ושמונה בישולים ב-11 משחקים בכל המסגרות.
"אני מרגיש טוב, שונה מבשנה שעברה. ידעתי שזה הולך להיות ככה", סיפר מסי על פתיחת העונה, "בעונה שעברה חוויתי תתקופה קשה, אבל העונה זה שונה. הגעתי עם הלך מחשבה אחר, הסתגלתי למועדון, לחדר ההלבשה, למשחק, לחברים שלי לקבוצה. חזרתי להנות מעצמי".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"אני מרגיש טוב". מסי
(צילום: EPA)
עם זאת, החוזה של מסי בפ.ס.ז' ייגמר בסוף העונה, וכפי שכבר פורסם, הוא אינו מעוניין להאריך אותו. הפרעוש צפוי לקבל החלטה על עתידו אחרי המונדיאל בקטאר שייערך בעוד כחודש וחצי, ורומאו הבהיר שברצלונה יכולה להחזיר אותו לקאמפ נואו: "הוא אגדת מועדון. זה תמיד יהיה הבית שלו, אבל זאת תהיה החלטה טכנית (להחזיר אותו), מבחינה כלכלית זה אפשרי".
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג בקלאסיקו ב-2007
מסי חוגג בקלאסיקו ב-2007
אגדת מועדון. מסי חוגג בקלאסיקו ב-2007
(צילום: AFP)
ברצלונה מכרה הקיץ 25 אחוז מזכויות השידור שלה ל-25 שנים הקרובות לחברת "Sixth Street" האמריקאית, וחתמה על הסכם חסות ענק עם ספוטיפיי, שבמסגרתו שמו של אצטדיון הקבוצה שונה ל"ספוטיפיי קאמפ נואו". בזכות עסקאות כלכליות אלו ונוספות, נראה שהקבוצה בדרך להתייצב ולפתור את בעיותיה הכלכליות, וחלון ההעברות שעבר עליה יעיד על כך יותר מכל. הקבוצה הייתה הלהיט של הקיץ כשהחתימה את רוברט לבנדובסקי, ראפיניה, ז'ול קונדה ועוד מספר שחקנים בולטים. בנוסף, היא אפילו השאירה את פרנקי דה יונג שהיה מבוקש במנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ולמעשה לא נפרדה מאף שחקן משמעותי.