באנגליה לא נרגעים מההצגה הגדולה של לורן ג'יימס היום (שלישי) ב-1:6 המוחץ של 'הלביאות' על סין במחזור הנעילה של שלב הבתים במונדיאל. הניצחון הגדול של אלופת אירופה סידר לה את המקום הראשון בבית 4 ומפגש עם ניגריה בשמינית הגמר, אליו תגיע בכושר נהדר לאחר שסיימה את שלב הבתים עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ומאזן שערים מרשים של 1:8.
עוד על מונדיאל הנשים
על השישייה הגדולה של אנגליה, ניצחה כאמור לורן ג'יימס, שכבשה צמד ובישלה שלושה מהשערים. החלוצה בת ה-21, שמשחקת בצ'לסי, פתחה לראשונה בהרכב של הנבחרת האנגלית בטורניר גדול במחזור השני של שלב הבתים, והבקיעה את השער שניצח את המשחק מול דנמרק (0:1). היום כאמור, היא התפוצצה עם תצוגה יוצאת דופן. וסחטה מחמאות מקיר לקיר.
2 צפייה בגלריה
שחקנית נבחרת אנגליה לורן ג'יימס
שחקנית נבחרת אנגליה לורן ג'יימס
ניצחה על ההצגה הגדולה של אנגליה. לורן ג'יימס
(REUTERS/Hannah Mckay)
בתקשורת האנגלית הרבו להשתמש במילים כמו "אלוהית", "מבריקה" ו-"כישרון יוצא דופן" כדי לתאר את מה שעשתה היום ג'יימס על כר הדשא. "כולם תהו איך המאמנת סרינה ויחמן תסתדר ללא קירה וולש הפצועה, אך אנגליה סיפקה את ההופעה המרשימה ביותר שלה בטורניר, כאשר לורן ג'יימס הייתה הלב", כתבו בסקיי. ב-BBC נכתב: "פעם נוספת, לורן ג'יימס האירה את האצטדיון באדלייד עם שני שערים נפלאים ושלושה בישולים".
אך לא רק התקשורת והפרשנים שיבחו את יכולתה של ג'יימס, אלא גם הקולגות הגברים, כולל אחד שקרוב אליה מאוד. עד לא מזמן, היא נודעה בכלל כאחותו הקטנה של ריס ג'יימס, שחקן קבוצת הגברים של צ'לסי ונבחרת אנגליה, אך כעת גם הוא מתקשה למצוא את המילים כדי לתאר את היכולת של לורן.
2 צפייה בגלריה
שחקנית נבחרת אנגליה לורן ג'יימס
שחקנית נבחרת אנגליה לורן ג'יימס
"האירה את האצטדיון באדלייד"
(EPA/MATT TURNER)
לג'יימס יש עד כה 14 הופעות ברזומה בנבחרת אנגליה, במהלכן כבשה ארבעה שערים - כאשר שלושה מתוכם היא כבשה במונדיאל הנוכחי. היא רק בת 21, ונראית כאקס פקטור שבהחלט יכול לסייע לחבורה של סרינה ויחמן ללכת רחוק בטורניר' אולי אפילו לזכות בגביע בפעם הראשונה בהיסטוריה שלהן
"אני מאוד גאה בה", אמר המגן הימני בן ה-23 על אחותו. "היא מעוררת בי השראה בכל יום וזה לא הולך להיפסק. אני מאמין שהיא הכדורגלנית הטובה ביותר בעולם כיום, ותהיה כך גם ב-10-15 השנים הקרובות. מבחינה טכנית, היא טובה יותר מחלק מהכדורגלנים שמשחקים בפרמייר-ליג". בנוסף, ריס ג'יימס העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו ושל לורן משחקים כדורגל כילדים והוסיף את הכיתוב "גאה".
מישי בטשואיי, ששיחק בעבר בצ'לסי וכיום הוא שחקנה של פנרבחצ'ה, התקשה להסתיר את התלהבותו מביצועיה של ג'יימס וצייץ בטוויטר: "לעזאזל, ללורן ג'יימס יש יכולת סיום טובה יותר משלי". הבלגי דאג לתייג את ריס ג'יימס, חברו לשעבר בצ'לסי.
לג'יימס יש עד כה 14 הופעות ברזומה בנבחרת אנגליה, במהלכן כבשה ארבעה שערים - כאשר שלושה מתוכם היא כבשה במונדיאל הנוכחי. היא רק בת 21, ונראית כאקס פקטור שבהחלט יכול לסייע לחבורה של סרינה ויחמן ללכת רחוק בטורניר' אולי אפילו לזכות בגביע בפעם הראשונה בהיסטוריה שלהן.