אוהדי אל-הילאל מילאו הערב (שבת) את אצטדיון המלך פהד, המכיל 68 אלף מושבים. הם עשו זאת גם לכבוד המשחק של קבוצתם מול אל-פיחא שהסתיים ב-1:1 מאכזב במסגרת המחזור השני של הליגה הסעודית, אך בעיקר כדי לחזות בהצגתו של הכוכב הכי גדול שהגיע הקיץ לממלכה - ניימאר. גם שוער נבחרת מרוקו שוער יאיסין בונו הוצג לצידו.
הכוכב הברזילאי בן ה-31, שחתם לשנתיים באל הילאל תמורת 260 מיליון אירו למשך כל התקופה, נחת אתמול (שישי) בעיר הבירה של סעודיה ריאד, וזכה לקבלת פנים חגיגית. הוא כמובן לא בסגל למשחק. בפנייתו הראשונה לאוהדים אמר ניימאר: "בואו נהנה מהכדורגל שלנו, נעשה כיף ונזכה ביחד בתארים".
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
עידן חדש. ניימאר מוצג באל-הילאל
(צילום: REUTERS/Ahmed Yosri)
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר הוא כחול
(צילום:REUTERS/Ahmed Yosri)
4 צפייה בגלריה
ניימאר מוצג באל-הילאל
ניימאר מוצג באל-הילאל
ירוויח 260 מיליון אירו בשנתיים. ניימאר
(צילום:REUTERS/Ahmed Yosri)
אל-הילאל היא הפעילה ביותר שבקבוצות הליגה הסעודית. היא הציעה לפ.ס.ז' 300 מיליון אירו עבור קליאין אמבאפה, שסירב להיפגש איתה, וניסתה לשים את ידיה גם על לאו מסי לפני שהוא חתם באינטר מיאמי. היא סיימה את העונה הקודמת במקום השלישי, וכבר החתימה הקיץ את ניימאר (פ.ס.ז), בונו (סביליה), רובן נבש (וולבס), קאלידו קוליבאלי (צ'לסי), מלקולם (זניט סנט פטרסבורג) וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (לאציו). אלכסנדר מיטרוביץ' מפולהאם צפוי גם הוא להצטרף בקרוב. במחזור הראשון היא ניצחה את אבחא קלאב 1:3 הודות לשלושער של מלקולם.
ניימאר, ששבר לפני שש שנים שיא ונקנה על-ידי פ.ס.ז' ב-222 מיליון אירו בדרך להפיכתו לשחקן היקר בעולם, עזב את האימפריה הצרפתית ונחת דווקא בסעודיה. הכסף שהיו באל-הילאל מוכנים לשפוך הוא מה שעשה את ההבדל. ניימאר ירוויח, על-פי שלל דיווחים, 260 מיליון אירו בשנתיים ופ.ס.ז' קיבלה עבורו 90 מיליון אירו.
4 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
"בואו נהנה מהכדורגל שלנו, נעשה כיף ונזכה ביחד בתארים". ניימאר
(צילום: Fayez NURELDINE / AFP)
על פי הדיווחים עומד הברזילאי לקבל הטבות ובונוסים עצומים הכוללים מטוסים פרטיים לסידורי נסיעה, בית מפואר עם צוות עובדים, ובונוס של 80 אלף אירו על כל ניצחון.
אבל חבילת הבונוסים לא מסתיימת עם היכולות שיציג ניימאר על המגרש. אל-הילאל אף הבטיחה לכוכב מענק כבד בסך חצי מיליון אירו עבור כל כתבה או פוסט שיפרסם ברשתות החברתיות, שיסייע לקידום המועדון. וכמובן משכורת של 130 מיליון אירו לעונה.