3 צפייה בגלריה
איי סיישל
איי סיישל
הקרב על איי סיישל מעלה הילוך
(צילום: Shutterstock)
מאז הוכרזה מדינת האיים כמדינה "ירוקה" - שגם מקבלת תיירים מישראל ללא בידוד וממנה גם ניתן לחזור לארץ ללא הצורך להיכנס לבידוד, הקרב על הטיסות אל סיישל מעלה הילוך.
חברת אשת טורס מודיעה היום (א') על הפעלת טיסות ישירות אל היעד עם חברת אל על (סאן דור), שיחלו בחג החנוכה הקרוב ויימשכו עד חג הפסח. הטיסות יחלו לפעול ב-10 בדצמבר, ויופעלו במטוסי בואינג 787, ה"דרימליינר", החדשים של אל על.
מדובר על טיסות בשירות מלא הכולל אוכל, כבודה והושבה. כמו כן יופעלו בטיסות מחלקות פרימיום ועסקים בשירות מלא. הטיסות ייצאו במחזורים של חמישה לילות. המראה מנתב"ג בשעה 7:30 בבוקר וחזרה לישראל בשעה 18:30. מחירי הטיסות יתחילו ב-649 דולר לאדם.

בכך מצטרפת אשת טורס לחברת "ספיריט הפקות עולם", שמבצעת כבר מעל עשור טיסות אל היעד הטרופי יחד עם אל על. גם ספיריט תחל לחזור לפעילות בקו זה ב-10 בדצמבר, הטיסה חזרה לישראל תהיה ב-16.12.20.
אך בשונה מאשת טורס - שתוציא טיסות שבועיות בלעדיות לה, ספיריט מטיסה טיסות בלעדיות אל סיישל במועדים ספציפיים וקבועים מראש: חג תשרי, חנוכה, פסח ובחודשי הקיץ, ביתר הזמן בשנה היא מטיסה באופן רגיל, כלומר לא טיסות בלעדיות, גם כן במטוסי אל על. כאשר ספיריט מציעה חבילות נופש, בין היתר, לשני מלונות באי המרכזי מאהה, בבלעדיות החברה: קראנה ביץ' במחיר של כ-1,900 דולר לאדם הכוללים טיסות, העברות ולינה במלון בוטיק ברמת חמישה כוכבים. ובמלון דניס איילנד - מלון יוקרתי באחד הלוקיישנים היפים בסיישל. חבילה באחת הסוויטות הכוללת טיסות ישירות, טיסה פנימית לאי פרטי, העברות ולינה על בסיס פנסיון מלא תעלה בסביבות 4,000 דולר לאדם.
אשת טורס וספיריט, כאמור, לא לבד בקרב על הכיס הישראלי בדרך לסיישל. גם חברות התעופה אייר סיישל וארקיע מטיסות אל היעד. טיסות של אייר סיישל בתחילת דצמבר מצאנו באתר אקספלורר במחיר של 882 דולר (כולל מזוודה וטרולי), בארקיע מצאנו טיסות החל מ-449 דולר (כולל מזוודה וטרולי). חברות נסיעות כמו אמסלם טורס וקשרי תעופה מציעות חבילות נופש החל מ-845 דולר באמצעות טיסות של אייר סיישל.
3 צפייה בגלריה
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט
אחת הווילות בחבילת הנופש לאי הפרטי פריגייט של אמסלם טורס
(באדיבות קבוצת אמסלם טורס)
עוד פרט חשוב הוא שבדצמבר צפויה להתחיל לפעול כאן גם חברת אמירייטס מהאמירויות שתציע לתיירים הישראלים טיסה אל סיישל דרך דובאי בכ-1,220 דולר.
אלו תאריכי הטיסות של אשת טורס וסאן דור בשלושת הקרובים:
בדצמבר: 10-16.12, 16-21.12, 21-26.12, 26-31.12.
בינואר: 31.12-5.1, 5-10.1, 10-15.1, 15-20.1, 20-25.1, 25-30.1.
בפברואר: 30.1-4.2, 4-9.2, 9-14.2.
וכן הלאה גם בחודשים מרץ ואפריל עם מחזוריות של חמישה לילות.
חשוב לציין כי אם אתם מחליטים לטוס ליותר מחמישה ימים, יהיה עליכם לבצע בדיקת קורונה ביום השישי לטיול ואחריה לשהות בבידוד במלון למשך 24 שעות. כך, הודיעה המדינה לפני כשבועיים כאשר החליטה לשנות את המדיניות הקודמת שלא כללה בדיקות קורונה לאחר הגעת התיירים למדינה.
בנוסף, אשת טורס חתמה על הסכם בלעדיות לשוק הישראלי עם אתר הנופש והספא ברמת חמישה כוכבים "סבוי" (Savoy), הממוקם על רצועת החוף בבו ואלון האקזוטית, ונחשב לאחד הטובים באי המרכזי בסיישל, מאהה. עלות חבילה לחמישה לילות הכוללת טיסות, לינה במלון "סבוי" והעברות, תעלה החל מ-1,499 דולר לאדם בחדר זוגי.
3 צפייה בגלריה
איי סיישל
איי סיישל
כל הטיסות מובילות אל סיישל?
(צילום: shutterstock)
לאחרונה השיקה אשת טורס את שירות SAFE TRAVEL שבו היא מציעה אפשרות לבטל את הטיסה או את חבילת הנופש עד 48 שעות (ימי עבודה) לפני ההמראה. בעלות של 25 דולר.
"לאור הביקושים הגבוהים לסיישל החלטנו ליצור חוויה ייחודית שמתחילה בטיסה במטוסי הדרימליינר של אל על וממשיכה באתר הנופש והספא Savoy. הישראלים שייצאו לסיישל בחודשים הקרובים, שנחשבים לעונת השיא באי, יוכלו ליהנות מאווירה רגועה והרבה פחות צפופה לעומת העונה המקבילה בשנים קודמות. זהו יעד מדהים לחופשה אקזוטית שמתאים לכולם – משפחות, זוגות, אוהבי טבע והספורט הימי, וחובבי הבטן-גב", אמרה שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות באשת טורס.