3 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 787-9 דרימליינר יונייטד איירליינס
מטוס בואינג 787-9 דרימליינר יונייטד איירליינס
מטוס בואינג 787-9 (דרימליינר) של יונייטד איירליינס
(צילום: shutterstock)


חברת יונייטד איירליינס הודיעה היום (ג') על השקת קו חדש בין תל אביב לשיקגו החל מחודש ספטמבר. בנוסף, החברה הודיעה כי תוסיף החל מחודש אוגוסט שלוש טיסות לשבע הטיסות השבועיות שפועלות כל העת בקו תל אביב-ניוארק, וכי הקו הישיר לוושינגטון די.סי. צפוי לחזור לפעול בחודש אוקטובר. מחר יחודשו טיסותיה של החברה מתל אביב לסן פרנסיסקו.
הטיסות לשיקגו יבוצעו במטוס בואינג 787-9 (דרימליינר). בכך, ישראל הינה היעד אליו מפעילה יונייטד את המספר הגדול ביותר של קווים ישירים מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת. בחודש שעבר חברת דלתא איירליינס חידשה את טיסותיה לישראל עם 4 טיסות שבועיות מנמל JFK בניו יורק לתל אביב במטוס מדגם איירבוס A330.
3 צפייה בגלריה
מטוס איירבוס A330 דלתא איירליינס
מטוס איירבוס A330 דלתא איירליינס
מטוס איירבוס A330 של דלתא איירליינס
(צילום: shutterstock)
דלתא הודיעה בחודש שעבר כי הטמיעה כמה אמצעים כדי לשמור על בטיחות הנוסעים בפנים המטוס ובנמלי התעופה, ביניהם: חיטוי המטוס לפני כל המראה; שימוש בפנים המטוס במערכת מחזור האוויר החדישה והעדכנית ביותר עם פילטרים שמעקרים, לטענת החברה, יותר מ-99.99% של חלקיקים קטנים באוויר, ביניהם וירוסים וחיידקים.
עוד על הפרק: חסימת מושבים במטוס על מנת להבטיח את המרחק הנדרש לישיבה בין הנוסעים; מסירה ישירה של ערכות נוחות לנוסעים, בהם בין היתר מגבוני חיטוי, ודרישה מהצוות ומהנוסעים לעטות מסכה או כיסוי פנים מתאים במהלך הטיסה.
נזכיר כי חרף מגפת הקורונה, ישראלים יכולים לטוס לארצות הברית אם יש ברשותם ויזה בתוקף. עם זאת, לאחר החזרה ארצה יש להיכנס לבידוד של 14 יום. שתי חברות התעופה האמריקניות הן היחידות שמפעילות טיסות בין ישראל לארה"ב, זאת לאחר שאל על – שהפעילה קווים לערים שונות בארה"ב – הפסיקה את פעילותה ובימים אלה היא נמצאת לקראת הליך של הלאמה על ידי המדינה.
3 צפייה בגלריה
מטוסי אל על מקורקעים בנתב"ג בעקבות משבר הקורונה
מטוסי אל על מקורקעים בנתב"ג בעקבות משבר הקורונה
מטוסי אל על מקורקעים בנתב"ג
אתמול דיווחנו כי על פי דו"ח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) בחודש שעבר נרשמו 16.1 אלף יציאות לחו"ל של ישראלים, זאת לעומת 837.4 אלף יציאות ביוני 2019. 15.8 אלף מאותן יציאות היו בדרך האוויר, ופחות מחמישים יציאות היו דרך היבשה.
במהלך חודש יוני נרשמו גם כ-6,000 כניסות מבקרים לישראל, מתוכם 5,800 תיירים. "מאז נכנסה לתוקפה ההחלטה על איסור כניסת זרים לישראל ב-12 במרץ, בעקבות התפשטות נגיף קורונה, נרשמו כניסות מעטות של מבקרים לישראל", נכתב בדו"ח הלמ"ס.
למעט כניסות בודדות כל כניסות המבקרים היו דרך האוויר. בלמ"ס מגדירים תיירים כ"מבקרים השוהים בישראל ויוצאים ממנה בתאריך שונה מתאריך הכניסה", אולם ככל הנראה אין מדובר בתיירים קלאסיים שבאו לטייל, אלא בזרים שהגיעו לארץ למטרות שונות ונרשמו על אשרת תייר, כמו למשל אנשי מקצוע או עובדי היי טק שהגיעו לביקור קצר בישראל, או משלחות בנושאי רפואה, חוקרים, יהודים שבוחנים עלייה לארץ ועוד.