יבואנית טויוטה מתחילה לשווק בישראל את ה-C-HR לאחר מתיחת פנים, במטרה להתמודד מול מתחרים עדכניים כמו מאזדה CX-30 וקיה X-סיד. תג המחיר עומד מעתה על 144 עד 158 אלף שקלים בהתאם לגרסה, התייקרות של כמה אלפי שקלים.
בהשוואה ל-C-HR היוצא השינויים העיצוביים צנועים, מסתכמים בחזית עם סבכה גדולה יותר, יחידות תאורת לד עדכניות ופנסי ערפל בפינות הפגוש. בפנים יש מסך מגע בגודל זהה של "8, אבל עם מתגי הפעלה בצידיו לתפעול קל יותר. לראשונה ביצרנית תהיה גם אפשרות צימוד מתבקשת ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.
יחידת ההנעה ההיברידית נותרה ללא שינוי - מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר (98 כ"ס) ומנוע חשמלי (71 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 122 כ"ס. תיבת ההילוכים רציפה וההנעה קדמית, אך המצברים הם כעת מסוג ליתיום-יון מודרניים לעומת ניקל-מטאל בדגם היוצא. אלה אמורים לנצל טוב יותר את היחידה החשמלית. שינויים נוספים: תוספת חומרי בידוד להפחתת רעשי רוח ודרך, וכיול חדש למערכת ההיגוי החשמלית. הגרסה ההיברידית החזקה ביותר, עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (184 כ"ס), לא תשווק כאן.
רשימת האבזור נותרה ללא שינוי וכוללת בגרסת הבסיס (144 אלף שקל) בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת על ערנות נהג, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. גרסת הביניים (146 אלף שקל) מוסיפה מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית כמו-גם ויתור על גלגל חלופי שמגדיל את נפח תא המטען ב-80 ליטר (מ-297 ל-377 ליטר).
מעליה תוצע רמת אבזור נוספת (150 אלף שקל) הכוללת גם חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור וחישוקי "18 קלים. הגרסה הבכירה בהיצע (158 אלף שקל) כוללת בנוסף ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים וכיוון חשמלי לנהג, רק בצבע כתום עם גג שחור והיא כוללת בנוסף ריפודים משולבי עור, חימום למושבים הקדמיים והתראת שטחים מתים.
הכותב חבר מערכת iCar