• אסטון מרטין שנהנית עד היום מהשת"פ הוותיק עם גיימס בונד, ממשיכה לסחוט את לימון ה-007
  • הפעם מדובר בשינויי צביעה ודיפון זניחים שמייקרים את המכוניות ב-170 עד 240 אלף שקלים
  • תוכלו לרכוש את מכוניות סוכן הוד מלכותה גם בארץ כמובן, אבל אפשר גם לוותר
מה יש לנו לומר על זה: אנחנו מאוד אוהבים את (מרבית) המכוניות של אסטון מרטין. נראות כמו מיליון דולר, נוסעות כמו כמעט-מיליון. מה יש כאן שלא לחבב למעט העובדה שמדובר ביצירות מוטוריות שעולות כמו דירה בפריפריה? אבל יש גבול עם סחיטת הלימון שנקרא ג'יימס בונד, 007 שקיבל לידיו את מיטב תוצרת החברה כרכב עבודה. מצבה הרגיש של החברה ברור לנו, והוא אינו מזהיר למרות השקעת עתק - בתמורה לנתח של 25% - מהמשקיע החדש לורנס סטרול, המיליארדר הקנדי. אבל.
מדובר באחת מיצרניות הרכב היותר-מוערכות בסביבה אבל להוציא את רכב הפנאי החדש והמסקרן DBX, התקדמותה אינה מרשימה. דגמים חדשים עשויים להיות בעיה כעת, ולא רק פיננסית, אבל אפשר לצפות ממנה לערוך שינויים מעט יותר משמעותיים בדגמים שהיא משווקת - גם אם מדובר בכאלה שנועדו אך ורק לצורך תדמית כלשהי. קצת צביעה שונה ותפרים אחרים לריפוד העור לא מצדיקים תוספת של רבע מיליון שקלים, גם במקרה של עשירים מופלגים ממש.
6 צפייה בגלריה
אסטון מרטין וונטאז' 007
אסטון מרטין וונטאז' 007
אסטון מרטין וונטאז' העדכנית וגרסת המקור
אסטון מרטין ובונד Forever (כמעט): סוכן מספר 007 בשירות הוד מלכותה החליף אמנם נשים יותר מגרביים, אבל ליצרנית מכוניות הספורט הבריטית הוא נותר דווקא נאמן. אסטון מרטין כיכבה לצד ג'יימס בונד יותר מכל מכונית אחרת, ב-12 מתוך 24 הסרטים ששוחררו עד כה. בסרט "אין זמן למות", שאמור היה לעלות על המסכים באפריל אך נדחה בעקבות נגיף הקורונה לנובמבר, אמורה הייתה להופיע ה-13 במספר.
לא רק DB5: זהו הדגם המפורסם ביותר של אסטון מרטין, עם הופעת בכורה בלתי נשכחת במרדף המפורסם בסרט גולדפינגר (1964), ועוד שבעה סרטים מאז, אם כי לא תמיד בתפקיד ראשי. גם בסרט ה-25 בסדרה היא תופיע, אבל לצידה יככב דגם נוסף מהעבר של היצרנית – ה-V8 וואנטאז' מהסרט "באזור המסוכן" (1987).
הוואנטאז' היתה המכונית שהחזירה את אסטון לסרטי ג'יימס בונד אחרי 18 שנות היעדרות. בסרט היא מסייעת לבונד (טימותי דלטון) ולנגנית הצ'לו הסובייטית קארה מילובי (השחקנית מרים ד'אבו) להיחלץ מציפורני הצבא האדום ולחצות את הגבול מבארטיסלבה (בריה"מ דאז) לאוסטריה. לכוכבת הסרט יש את כל הגאדג'טים המוכרים של Q, לרבות שמשות משוריינות, קרן לייזר שחותכת מכוניות רודפות, טילים נגד טנקים, מסמרים בגלגלים לנהיגת קרח, מגלשיים בצדי הגוף ומנוע סילון אחורי. וגם מנגנון השמדה עצמית.
6 צפייה בגלריה
אסטון מרטין וונטאז' 007
אסטון מרטין וונטאז' 007
גם אתם רוצים כזה פאנל ברכב
מה חדש בגרסת ההומאז': מעט מאוד כאמור, באופן מביך. בין היתר, לוגו 007 על מסעד מושבי וונטאז' דומים למקור, על מגן השמש מודפסות הספרות 96.6, התדר שקובע בונד לצורך האזנה לרשת הקשר של המשטרה המקומית, יש איור של כוונת על מנופי השליטה הידנית בהילוכים ואיור נוסף של מתגי הפעלת מערכות נשק שונות מתחת למשענת היד בין המושבים. חביב, ולא יותר. בחוץ צבועים בצהוב מסיטי האוויר בהשראת מנוע הסילון של המכונית מהסרט, ויש אפשרות למנשא מגלשי סקי על תא המטען.
ה-DBS סופר-לגרה, המכונית החזקה והמהירה ביותר של אסטון מרטין, מככבת בסרט החדש עם הנהגת נעמי, סוכנת חדשה בשירות הוד מלכותה (השחקנית לשאנה לינץ'). אסטון מרטין החליטו להעניק ל-DBS טיפול צנוע יותר הכולל בעיקר צבע אפור קרמי, חישוקי "21 ייחודיים, ותגיות 007 על מסיט האוויר מאחור, בדיפוני הדלתות, משענת היד וכיסוי הסאבוופר. זהו.
6 צפייה בגלריה
אסטון מרטין DBS סופר-לגרה 007
אסטון מרטין DBS סופר-לגרה 007
אסטון מרטין DBS סופר-לגרה