קאדילק חושפת פרטים נוספים על גרסאות הקצה ל-CT4 ו-CT5 שיכונו V בלאקווינג (Blackwing). כמו ה-ATS-V וה-CTS-V אותן הן מחליפות הן יצוידו כנראה במנועי V6 ו-V8 מוגדשים, ובשונה מהמתחרות האירופאיות תהיה אפשרות גם לתיבת שישה הילוכים ידנית.
לפני כשנה חשפה היצרנית האמריקאית את ה-CT4 V וה-CT5 V שצוידו במפתיע ביחידות הנעה צנועות ביחס לדגמים אותם החליפו, ארבעה צילינדרים ו-V6. בהתאמה, הביצועים היו נחותים משמעותית מגרסאות V המוחלפות. כעת מתברר שדגמים אלה הם למעשה גרסאות-ביצועים-בייניים (כונו בעבר V-ספורט) הצפויות להתמודד מול דגמי-ביניים במתחרות אירופאיות דוגמת S באודי, או M פרפורמנס בב.מ.וו. גרסאות V-בלאקוינג הן אלה שימוצבו בפסגת ההיצע ויוצגו רשמית ככל הנראה בהמשך השנה.
2 צפייה בגלריה
קאדילק CT5 V בלאקווינג
קאדילק CT5 V בלאקווינג
קאדילק CT5 V בלאקווינג
קאדילק לא פרסמה כל נתון רשמי, אולם מגזין הרכב האמריקאי קאר-אנד-דרייבר מדווח כי ה-CT5 תעשה שימוש ביחידת V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על והספק של כ-650 כ"ס. השידוך יהיה לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית ושוב בשונה ממתחרות כמו מרצדס E63 או ב.מ.וו M5 שעברו בגרסאות העדכניות מהנעה אחורית להנעה כפולה, בקאדילק הכוח ימשיך לעבור רק לגלגלים האחוריים.
2 צפייה בגלריה
קאדילק CT4 V בלאקווינג
קאדילק CT4 V בלאקווינג
קאדילק CT4 V בלאקווינג
על פי המגזין האמריקאי ה-CT4 שתתמודד מול מתחרות כמו אלפא ג'ולייה קואדרופוגליו, ב.מ.וו M3 ומרצדס C63 תעשה שימוש במנוע V6 טווין-טורבו בנזין עם הספק שיעמוד על יותר מ-450 כ"ס. כמו באחותה הגדולה, גם כאן השידוך יהיה לתיבת שישה הילוכים ידנית או עשרה אוטומטית וההנעה אחורית.