קיה חושפת תמונות ופרטים נוספים על הקרניבל החדש, דור רביעי למיניוואן הקוריאני שמשווק בצפון אמריקה תחת השם 'סדונה'. לישראל הוא יגיע ברבעון הראשון של השנה.
עיקר העניין מתמקד בתא הנוסעים החדש שמציג שיפור קיצוני לעומת הקרניבל היוצא, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע - בגודל "12.3 כל אחד. הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש עם מתגי-מגע לבקרת האקלים בעוד שאת בורר ההילוכים המסורתי מחליפה חוגה שהופכת מקובלת היום יותר ויותר בכלי רכב מסוג זה.
קיה מציינת כי הקרניבל יוצע בכמה תצורות נוסעים ומרכב, עם שלוש או אף ארבע שורות מושבים. החל בגרסה שתכיל שבעה מקומות ישיבה לרבות צמד מושבי 'קפטן' בשורה השניה, ועד גרסה מאורכת שככל הנראה לא תשווק כאן ותאפשר לשלב בה 11 מקומות ישיבה, עם שלוש שורות מושבים מאחורי הנהג.
הדגם שיגיע אלינו ארוך ב-4 ס"מ (515.5 ס"מ) מהדגם הנוכחי, עם בסיס גלגלים ארוך ב-3 ס"מ (309 ס"מ) ועוד סנטימטר (199.5 ס"מ) לרוחב. קיה מבטיחה להיות הטובה בקטגוריה מבחינת מרחב מחייה ליושבי השורה השלישית, כמו גם נפח תא המטען.
אלינו יגיע המיניוואן עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית, לצד טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר עם תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד. נזכיר כי הפעם האחרונה בה הוצע מנוע דיזל במיניוואן הקוריאני היה בדור השני לפני כשמונה שנים, וחזרתו להיצע עשויה להפוך אותו לאטרקטיבי מבעבר בזכות צריכת דלק טובה משמעותית.
בהמשך יצטרפו להיצע גם יחידות היברידיות והיברידיות-נטענות עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש, בדומה למתחרים בצפון אמריקה כמו טויוטה סיינה וקרייזלר פסיפיקה.