אודי חושפת את ה-A3 החדשה גם במרכב סדאן, במטרה להתמודד מול מתחרות כמו ב.מ.וו סדרה 2 גראן-קופה ומרצדס A קלאס סדאן. לישראל היא תגיע בסוף הרבעון השלישי או תחילת הרביעי של השנה.
בהשוואה ל-A3 סדאן היוצאת, החדשה ארוכה ב-3.5 ס"מ (449.5 ס"מ), רחבה ב-2 ס"מ (181.5 ס"מ) וגבוהה בסנטימטר (142.5 ס"מ). בסיס הגלגלים (263.5 ס"מ) ונפח תא המטען (425 ליטר) נותרו דומים למכונית המוחלפת. היא ארוכה מהסופרטבק חמש דלתות ב-15 ס"מ, ותא המטען שלה גדול ב-45 ליטר.
העיצוב החיצוני התעדכן ובדומה לגרסת החמש דלתות, גם כאן אנחנו פוגשים מראה אגרסיבי מבעבר בעיקר בחרטום עם יחידות תאורה גדולות וצרות יותר. שינויים נוספים במרכב מאפשרים הפחתה משמעותית במקדם הגרר (0.25cd). סביבת הנהג זהה לספורטבק לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מסך מגע ("10.1) במקום צג נשלף בדגם היוצא ובגרסאות האוטומטיות מתג במקום בורר הילוכים מסורתי.
יחידת ההנעה הרלוונטית לשוק המקומי עברה בירושה מהדגם היוצא - טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. החידוש הוא במערכת היברידית קלה (48V) שלדברי אודי מאפשרת חיסכון של ארבעה ליטר בנזין לכל אלף ק"מ.
הביצועים התמתנו במעט עם 8.4 שניות ל-100 קמ"ש (0.2 שניות יותר), ככל הנראה כתוצאה מעליה של 40 ק"ג במשקל. תודות ליעילות האוירודינמית המשופרת, המהירות המרבית גבוהה ב-8 קמ"ש (232 קמ"ש). בהמשך יוצעו גם מנועי בנזין נוספים המוכרים של קונצרן פולקסווגן, לרבות שלושה צילינדרים בנפח ליטר כגרסת בסיס ו-2.0 ליטר עם כ-300 כ"ס ב-S3 הספורטיבית וכפולת ההנעה.