קאדילק חושפת אסקלייד חדש, דור רביעי לרכב הפנאי הגדול של היצרנית האמריקאית שיתמודד מול מתחרים כמו ב.מ.וו X7 ו מרצדס GLS. לישראל הוא יגיע במהלך שנה הבאה.
מבחינה עיצובית הוא פחות מוחצן מהאסקלייד היוצא, מיישר קו עם המראה העדכני של היצרנית בעזרת סבכה עצומת ממדים (ניתנת להזמנה גם בשחור במקום כרום) ויחידות תאורה ראשיות צנועות מבעבר וצמד פסי לד אנכיים. האחוריים נותרו זוויתיים עם יחידות תאורה המתוחות בסמוך לסף דלת תא המטען. כמתבקש, חישוקי הגלגל ענקיים בגודל "22 יוצעו כציוד תקני.
עיצוב הפנים וסביבת הנהג עברו שדרוג מסיבי ולדברי קדילאק, לא רק בתחום איכות החומרים ואפשרות הבחירה במגוון גימורים וצבעים. יש צג נתונים ("7.2), לוח מחוונים ("14.2) ומסך מגע ("16.9) עצומי ממדים בטכנולוגיית Oled (ר"ת Organic Light Emitting Diode), המשולבת לראשונה ברכב בייצור סדרתי - כך GM. מנוף בורר ההילוכים המיושן שהזדקר מאחורי ההגה הוחלף בג'וי סטיק קטן. ההגה עצמו מעוצב שונה עם שלוש צלעות ופס תאורה ירוק בחלקו העליון הנדלק כאשר מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית משולבת. במקרה זה, לרבות אפשרות מעבר נתיב אוטונומית.
יש גם מערכת ראיית לילה ומערכת ניווט במציאות רבודה המציגה את התמונה מלפנים עם חצי הפניה לכיוון הנסיעה המבוקש ופקודה קולית בהתאם. בין היתר יושמע קול המערכת מימין בעת הכנה לקראת פניה לכייון זה. אפרופו מערכת שמע, זו שבאקסלייד היא מבית AKG, תלת-ממדית עם לא פחות מ-36 רמקולים המפזורים ברחבי התא. היושבים בשורה השנייה נהנים מצמד מסכי "12.6 המאפשרים קונסולת משחקים, וידאו ואפילו שליטה במערכת הניווט והעברת היעד המבוקש למסך הנהג. ברחבי התא פזורים לא פחות משבעה שקעי USB לטעינה.
כבסיס משמשת פלטפורמת שברולט טאהו החדש, עדיין על בסיס שלדת סולם מיושנת אבל עם מתלה אחורי מודרני (רב-חיבורי במקום סרן חי) שאמור לשפר את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. אלו נתמכים קפיצי סליל עם בולמי זעזועים אדפטיבים או מיתלי אוויר עם אפשרות הגבהה או הנמכה של כ-5 ס"מ לטובת נסיעת שטח, וגישה נוחה יותר לתא הנוסעים. הדלתות עצמן מצוידות - לראשונה במותג - במערכת סגירה רכה (ואקום).
מבחינת מידות הוא ארוך בכ-20 ס"מ (538 ס"מ), רחב ב-1.5 ס"מ (206 ס"מ), גבוה ב-6 ס"מ (195 ס"מ) ועם בסיס הגלגלים גדול ב-12.5 ס"מ (307 ס"מ). צמיחה זו יחד עם מתלה אחורי קומפקטי יותר אמורים לאפשר מרחב מחייה גדול משמעותית לנוסעים, בעיקר בשורת המושבים השלישית לה נוספו לא פחות מ-25.5 ס"מ למרווח הרגליים.
גם תא המטען גדל ב-292 ליטר כשכל המושבים בשימוש (722 ליטר) וב-323 ליטר כשהיא מקופלת (1,784 ליטר). עבור מי שזקוק ליותר מכך תוצע כבעבר גרסת ESV מוארכת ב-38.5 ס"מ עם 576.5 ס"מ בין הפגושים.

מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם 420 כ"ס עבר בירושה מהדגם היוצא, אבל הוא מצויד במערכת לניתוק אספקת הדלק לחלק מהמזרקים בעומס נמוך ומערכת עצור-סע, במטרה לצמצם את צריכת הדלק. בנוסף יוצע לראשונה גם מנוע טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (עם 277 כ"ס). שני המנועים ישודכו לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה-קבועה, עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה.