ב.מ.וו מציגה סוף סוף נציג משלה לקטגוריית דגמי פנאי-יוקרתיים, ותצרף את ה-iX3 לצמד אודי e-טרון המשווק כאן זה מכבר ומצרדס EQC. בניגוד לדגמי החברה המוכרים לנו עד עתה, הרכב החשמלי ירד מפס ייצור בסין ולא אירופה או ארה"ב. הפרטים החשובים לפניכם:
כבסיס משמשת פלטפורמת ה-X3 עם בסיס גלגלים זהה של 286.5 ס"מ ועיצוב דומה למעט סבכה אטומה, חישוקים שונים המפחיתים מערבולות רוח וצמד מסיטי אוויר במקום מפלטים. למרות שינויים אלה, מקדם הגרר נותר זהה (0.29cd). השינויים בתא הנוסעים מסתכמים בצבעים אחרים ותצוגה שונה בלוח המחוונים הדיגיטלי.
בשלב ראשון יוצע מנוע חשמלי בהספק 286 כ"ס מחובר ישירות לגלגלים האחוריים, בשונה מהמתחרים הישירים המצוידים בשני מנועים המאפשרים בכך הנעה כפולה. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 6.8 שניות, 0.4 שניות יותר מה-X3 30i (בנזין 2.0 ליטר 252 כ"ס) כתוצאה ממשקל עצמי גבוה ב-470 ק"ג (2,260 ק"ג), בדרך למהירות מרבית של 180 קמ"ש.
למצברים קיבולת של 80 קוט"ש. אלה מאפשרים טווח נסיעה של 460 ק"מ וניתנים לטעינה מהירה (150DC) שמאפשרת מילוי ל-80% בתוך 34 דקות או תוספת של 100 ק"מ לטווח הנסיעה ב-10 דקות בלבד. מערך המיתלים שומר על תצורה זהה ל-X3 הרגיל עם קפיצי פלדה לעומת כריות אוויר במתחרים הישירים. לדברי ב.מ.וו, התקנת הסוללות מצמצמת את מרווח הגחון ב-2.5 ס"מ (17.9 ס"מ), אבל היא גם מאפשרת להנמיך את מרכז הכובד ב-7.5 ס"מ בהשוואה לדגמים הרגילים.