ב.מ.וו חושפת תמונות של רכב הפנאי החשמלי-עתידי iNEXT, הפעם כשהוא עורך ניסויי נהיגה בטמפרטורה גבוהה במדבר קלאהרי בדרום אפריקה. מדובר בדגם שלישי לקבל את יחידת ההנעה החשמלית העתידית של ב.מ.וו, אחרי ה-iX3 וה-i4. הייצור הסדרתי יחל ב-2021 במפעל דינגולפינג שמצפון מזרח למינכן בו הוא יורכב לצד סדרה 5, סדרה 7 וסדרה 8.
עדיין תחת מדבקות הסוואה כמקובל בניסויי נהיגה, ה-iNEXT שומר על דמיון לקונספט שהוצג לפני כשנה וחצי, עם יחידות תאורה צרות וסבכת כליות עצומה. עם זאת, ובניגוד לאב הטיפוס, המראות נותרו רגילות וכך גם הפתיחה הקונבנציונלית לדלתות האחוריות, בשונה מפתיחה הפוכה לקדמיות ברכב התצוגה. הממדים צפויים להיות דומים לאלה של X5.
לדברי היצרנית, ה-iNEXT יציע את הדור הבא והחמישי במספר של יחידת הנעה חשמלית, עם הנעה כפולה-קבועה, ככל הנראה בתצורת שני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי. בתערוכת ז'נבה שתיערך בשבוע הבא צפויה היצרנית להציג את ה-i4, קונספט חשמלי לסדרה 4 גראן-קופה שטרם נחשפה.
ההספק המרבי צפוי לעמוד על כ-530 כ"ס, דבר שיאפשר לה זינוק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות – נתון זהה ל-M3 קומפטישן הנוכחית. מצברי 80 קוט"ש יאפשרו טווח נסיעה של 600 ק"מ ושימוש בעמדת טעינה מהירה (150KW) יאפשר את טעינת הסוללה ב-80% בתוך 35 דקות, או 100 ק"מ בשש דקות.