אחרי טסלה, ריביאן, ג'נרל מוטורס ופורד, טנדר חשמלי נוסף צפוי להגיע לשוק הרכב האמריקאי. ניקולה, יצרנית רכב חשמלי מפיניקס אריזונה, שהציגה בעבר משאיות חשמליות, חושפת כעת תמונות ומידע ראשוני על באדג'ר (Badger - גירית), טנדר חשמלי ראשון לחברה, לקראת חשיפה רשמית באירוע ייעודי שתערוך בספטמבר.
בשונה מטסלה, העיצוב שומר על תצורה דומה לזו המוכרת של בעלי ארגז, עם אלמנטים מודרניים כמו יחידות תאורה בעיצוב האות C, צמד מצלמות במקום מראות, ידיות פתיחת דלתות נשלפות ואפשרות לצביעה דו-גוונית. סבכה מדומה מלפנים אגרסיבית למראה, בפגושים צמד נקודות עגינה לצורך גרירה, וצמיגי שטח אגרסיביים (BFGoodrich MT) מולבשים על חישוקים מושחרים. מבחינת מידותיו החיצוניות הוא דומה לטנדר הנמכר ביותר בצפון אמריקה - פורד F150, זהה לו באורך (589 ס"מ), רחב ממנו ב-15 ס"מ (218 ס"מ) ונמוך ב-9 ס"מ (187 ס"מ).
גם תא הנוסעים מודרני למראה, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ענק בקונסולה המרכזית המאפשר מיעוט מתגים, אבל גם מציע תאי אכסון רבים כמתבקש ברכב עבודה. ניקולה גם תציע שקע חשמל של 15 KW המאפשר לעשות שימוש במצברים לצורך הפעלת כלי עבודה שונים, תאורה או מדחס אוויר המאפשר לדבריה לספק את הכוח הנדרש לאתר בניה למשך כ-12 שעות.
יחידת ההנעה כוללת ארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, עם הספק משולב של 906 כ"ס. לא פחות מרשים הוא נתון המומנט - 135.5 קג"מ, גבוה יותר מטנדרים אמריקאים גדולים כמו פורד סדרה F סופר דיוטי, ראם HD ושברולט סילברדו HD. אלה מאפשרים לו זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, נתון דומה לפרארי 488 למשל, בעוד כושר הגרירה עומד על כ-3.6 טון, נתון גבוה במעט מזה של טנדרים יפנים כמו טויוטה היילקס, איסוזו דימקס ומיצובישי טריטון.
קיבולת המצברים עומדת על 160 קוט"ש, דבר המאפשר טווח נסיעה של כ-480 ק"מ, אולם נתון הטעינה המהירה טרם פורסם. ניקולה תציע את הבאדג'ר גם בגרסה עם יחידת הנעה מסוג תא דלק, נוסף על המצברים הקיימים, דבר המאפשר טווח נסיעה משולב של כ-960 ק"מ.