האגדה מתכוננת להשקה. נתוני ההספק של גרסאות הביצועים לפולקסווגן גולף החדשה (דור 8) דלפו לרשת, חודשים לפני הצגתן הרשמית. ראשונה תוצג ה-GTI הבסיסית בתערוכת ז'נבה במרס הקרוב, בעוד גולף R החזקה ממנה משמעותית תעשה כנראה פרמיירה בפסטיבל המהירות של גודווד בחודש יולי. לישראל תגיע ה-GTI בתחילת 2021.
ה-GTI תשתמש במנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המוכר של קונצרן פולקסווגן (EA888) עם 245 כ"ס, הספק זהה ל-GTI פרפורמנס היוצאת ו-15 כ"ס יותר מה-GTI הרגילה. מעליה תוצע גרסת TCR עם 300 כ"ס, 10 כ"ס יותר מהדגם היוצא.
בהתאם לייעוד, ה-TCR הקיצונית יותר תזכה לכיול מיתלים נוקשה יותר, צמיגים דביקים יותר, בלמים משודרגים ודיפרנציאל מוגבל החלקה. ההנעה בגרסאות אלו תהיה קדמית ותיבת הילוכים כפולת-מצמד תוצע בוודאות, אך לא ברור האם היצרנית תמשיך להציע גם תיבה ידנית בדומה לדורות קודמים.
הגרסה החזקה בהיצע תהיה ה-R, עם 333 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר מוגדש, 23 כ"ס יותר מגולף R היוצאת. המכונית שמשווקת מאז 2002 (דור רביעי לגולף) וכונתה אז R32, תצויד כמו קודמותיה בהנעה כפולה-קבועה. בנוסף יוצעו גם גרסאות GTD עם מנוע טורבו-דיזל המפיק 200 כ"ס וגרסת GTE בעל יחידת הנעה היברידית-נטענת עם מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין ולצדה יחידה חשמלית - התפוקה המשולבת: 245 כ"ס.