טויוטה תציע באיחוד האמירויות מהדורת "מורשת" (Heritage) לטויוטה לנד קרוזר מסדרה 200, רכב השטח הגדול של היצרנית היפנית, רגע לפני הצגת מחליף עדכני. הלנד קרוזר הגדול שווק אצלנו לתקופה קצרה - במחיר גבוה - בסוף העשור הקודם תחת הכינוי "V8", אך לא נמכר עוד עקב חוסר עניין בציבור. גרסאות עדכניות יותר שלו הגיעו ארצה כדי לשמש ככלי רכב ממוגנים עבור היחידה לאבטחת אישים.
למעשה מדובר בדגם הרגיל שעבר איפור המחזיר אותו למקור, עם מדבקות שונות סביב המרכב וריפודי בד ייחודיים. גרסה זו תוצע עם אפשרות בחירה בין שני מנועי בנזין - V6 בנפח 4.0 עם 271 כ"ס בשידוך לתיבת חמישה הילוכים ידנית בגרסת הבסיס ו-V8 בנפח 4.6 ליטר עם 304 כ"ס ובשידוך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית בגרסה הבכירה.
ההנעה כפולה קבועה בשניהם, עם נעילת דיפרנציאל מרכזי והילוך כוח. לגרסה החזקה יותר גם מערכת בקרת זחילה (מעין בקרת שיוט לשטח) ואת מערכת KDSS (ר"ת Kinetic Dynamic Suspension System) הכוללת מוטות מייצבים אקטיביים המאפשרים הארכת מהלך המתלה בנסיעה איטית והקשחה במהירות גבוהה, על מנת לצמצם את זוויות הגלגול.
גרסת הבסיס מצוידת בצמיגי שטח קרביים יותר וצרים יותר (245 לעומת 285) המותקנים על חישוקי פלדה עמידים הניתנים לתיקון בקלות. היא גם מוותרת על קישוטים כמו פסי גגון, צפוי עור להגה. אפילו מערכת השמע פשוטה ללא מסך מגע. הגלגל הרזרבי תלוי בגאון על דלת תא המטען, לעומת מיקומו מתחת לרצפת תא המטען בבכירה.