בקצרה:
  • המסחרית הקטנה תשווק רק בגרסה ארוכה
  • עם המנוע החזק בהיצע ומערכות בטיחות מתקדמות
  • המחיר מתחיל ב-198 אלף שקל
שת"פ מסחרי: הקאדי החדש הוא פרי ראשון לשיתוף הפעולה בין פולקסווגן ופורד, ויהווה בסיס גם לטורנאו שהוצג לאחרונה. לישראל תגיע המסחרית הגרמנית רק בגרסת מקסי, הארוכה בהיצע - עם 485 בין הפגושים ובסיס גלגלים של 297 ס"מ. גם המנוע יהיה החזק במשפחה, טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 122 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד.
כבסיס משמשת פלטפורמת MQB המשותפת לגולף העדכנית (דור 8), עם מיתלי מקפרסון מלפנים ומתלה אחורי חדש בתצורת זרועות נגררות וקפיצי סליל (עלים בדגם היוצא) המבטיחים שיפור משמעותי בנוחות הנסיעה.
מה עוד צריך לדעת עליו: רשימת האבזור כוללת מסך מגע ("8.25), מצלמת נסיעה לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי ("10), מנופי שליטה ידנית בתיבת ההילוכים מאחורי ההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, ארבע שקעי USB ומגשים מתקפלים ליושבים מאחור בגב המושבים הקדמיים. שורת מושבים שלישית אופציונלית (2,000 שקלים) מאפשרת מקום לשבעה נוסעים. מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
מה אנחנו חושבים: המסחרית החדשה מבטיחה להיות טובה משמעותית מקודמתה, החל בביצועים טובים יותר, דרך אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות ועד הבטחה לשיפור באיכויות הנסיעה הודות לפלטפורמה המודרנית. אבל תג המחיר התייקר משמעותית ו-200 אלף שקלים לגרסת שבעה המקומות מציגה פער של לא פחות מ-32 אלף שקלים מהגרסה המקבילה של רבת המכר בקטגוריה – סיטרואן ברלינגו. לא השתכנענו שהפער הזה מוצדק.