אופל חושפת רשמית את המוקה החדש, דור שני לרכב הפנאי של היצרנית הגרמנית, אשר יעשה כעת - בניגוד לדור הראשון וה"עצמאי" - שימוש בפלטפורמה ומכלולים של פיז'ו-סיטרואן, בעלת הבית הנוכחית. לישראל הוא צפוי להגיע במהלך המחצית הראשונה של 2021.
העיצוב החיצוני שואב כמובטח מוטיבים מה-GT X אקספרימנטל-קונספט, לרבות חזית אגרסיבית, יחידות תאורה מעוצבות באופן מקורי וחישוקים גדולים. תא הנוסעים עבר שינוי דרמטי והוא כעת עדכני לחלוטין, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12) ומסך מגע ("10 בתמונה, "7 בגרסאות בסיס) ומיעוט מתגים למעט אלה האחראים על בקרת האקלים. את בורר ההילוכים המסורתי מחליף מתג צנוע.
כבסיס משמשת פלטפורמת CMP המשותפת לפיז'ו 2008 וסיטרואן C4 החדשה, וזו מאפשרת הפחתה של עד 120 ק"ג במשקל העצמי עם קשיחות גבוהה משמעותית מהמוקה היוצא. עוד מציינת אופל כי המרכב קצר ב-12.5 ס"מ הודות לצמצום סרחי עודף (6 ס"מ מלפנים, 6.5 ס"מ מאחור) על מנת לשפר את יכולת התמרון באזורים עירוניים. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי, נפח תא המטען עומד על 350 ליטר.
אופל מציגה בשלב ראשון את המוקה עם יחידת הנעה חשמלית מוכרת מבית PSA המשלבת מנוע בהספק 136 כ"ס המחובר ישירות לגלגלים הקדמיים, ומצברים בקיבולת 50 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 322 ק"מ בין טעינות. עמדת טעינה מהירה (100DC) תאפשר הטענה מ-0 ל-80% בתוך כ-30 דקות. בהמשך יצטרפו להיצע גם מנועי טורבו-בנזין בעלי שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, וטורבו-דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר - שניהם מוכרים בקונצרן.
אבזור הבטיחות יכלול את המערכות המוכרות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וגם תאורת מטריקס-לד המאפשרת אלומת אור משתנה בהתאם לתנאי ומשתמשי הדרך.