"הוא לא הפסיק לדבר על אשתו שנפטרה - ואני התמוגגתי"

בדייט הראשון שלהם חנן לא הפסיק לדבר על אשתו הקודמת. תוך ארבעה ימים הוא כבר הציע למירי להינשא לו ותוך שבוע הם הכירו בין הילדים. "אני זוכרת שאמא שלי שאלה אותי אם אני בטוחה במה שאני עושה, ועניתי לה, 'בחיים לא הייתי בטוחה כל כך במשהו כמו עכשיו'".

סיפור האהבה שלנו התחיל בהערה חצופה בפייסבוק

לירון וליאור היו חברי פייסבוק שלא הכירו זה את זו. יום אחד ליאור ראה שלירון מעלה יותר מדי תמונות והחליט להעיר לה. במקום לכעוס, לירון קיבלה את הערתו בחיוך. באותה תקופה עוד היה לה חבר, אך חודשיים אחרי כן השניים יצאו לדייט ראשון. לירון חששה שליאור לא יאהב את העובדה שהיא גרושה פלוס ילד, אבל הוא לא נתן לזה להפריע לו. "הוא אמר, 'אין לי בעיה, כל עוד את מוכנה לעשות לי עוד שלושה ילדים'".

הזוג שהתאהב בחזרה אחרי 26 שנים בנפרד

הם היו מאוהבים בתקופת הנעורים עד שמוטי התגייס והקשר ניתק. פגישה מקרית במוסך החזירה את כל הרגשות, וגרמה לשניים להתאחד מחדש. "כל השנים חשבתי עליה. הייתה לי תחושת החמצה", מודה מוטי. ואילה מספרת: "לא האמנתי שאי פעם נתראה שוב, אבל היינו כמו השעונים הנמסים של סלבדור דאלי שנעצרו בזמן. נעצרנו באיזשהו נקודה והתחברנו מחדש".

"אהובתי בקשר עם האקסים שלה ואני מפרגן"

עשור אחרי גירושיה, נתקלה גלי בפוסט מרגש שאילון כתב על זוגיות. היא הגיבה לפוסט, ומהתגובה נולדה התכתבות ממושכת שהתגלגלה לאהבה שנמשכת כבר 20 שנה. "המוטו שלנו הוא חיה ותן לחיות", אומרת גלי, ואילון מוסיף: "אני חבר טוב של כל האקסים של גלי, ולמדתי שעדיף לסמוך עליה מאשר לחיות בפחד".

50 שנה הוא לא ראה אותה - ואז הם התאהבו מחדש

ראובן היה מאוהב במירה בגיל הנעורים, אבל לא עשה דבר מאחר שהיא יצאה עם החבר הכי טוב שלו. פגישה מקרית, 50 שנה מאוחר יותר, כשהוא כבר אלמן והיא גרושה אחרי 30 שנות נישואים, גרמה לו להבין שזאת האישה שהוא רוצה להעביר איתה את שארית חייו. לאחרונה השניים אפילו קעקעו יחד קעקוע חברות משותף, ובו מתנוסס הכיתוב, "חלומות מתגשמים".