תקלה באפליקציית הניווט הפופולרית באחת השעות העמוסות ביום ובמקביל לפעולות המחאה נגד המהפכה המשפטית שמשבשות את התנועה בכבישים: משתמשים רבים דיווחו הבוקר (יום ה') על שיבושים באפליקציית ווייז. סמוך לשעה 8:30 - כ-40 דקות לאחר הדיווחים הראשונים על התקלה - נמסר מווייז כי היא תוקנה ושהאפליקציה עובדת כעת כשורה.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית ווייז
אפליקציית ווייז
אפליקציית ווייז
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

בבדיקה של ynet מוקדם יותר הבוקר, מסלול הנסיעה לא הופיע על המפה לאחר בחירה ביעד ולחיצה על כפתור "לצאת דרך". משתמשים אחרים קיבלו הודעת "משהו השתבש, המסלול שלך לא חושב". מווייז לא נמסר מה גרם לתקלה החריגה והאם היא השפיעה גם על משתמשים במדינות אחרות.
2 צפייה בגלריה
התקלה בווייז
התקלה בווייז
"משהו השתבש". התקלה בווייז
(צילום מסך)
ביולי האחרון התרחשה תקלה דומה בווייז, כאשר ביום חמישי אחר הצהריים - אחת השעות העמוסות ביותר בשבוע בכבישים - האפליקציה קרסה למשך כשעה.
ווייז הוקמה בישראל בשנת 2006 תחת השם FreeMap ונרכשה על ידי גוגל תמורת כמיליארד דולר בשנת 2013. בקיץ האחרון הודיעה ווייז כי יש לה 150 מיליון משתמשים חודשיים ברחבי העולם. בדצמבר 2022 החליטה ענקית הטכנולוגיה כי ווייז תחדל לפעול כמחלקה נפרדת וכי 500 עובדיה ישולבו במחלקת "גיאו" שאחראית לשירותי המפות השונים של החברה - גוגל מפות, גוגל ארת' וסטריט וויו. במסגרת המהלך, סיימה את תפקיד מנכ"לית ווייז נהא פאריק.
פורסם לראשונה: 08:19, 16.03.23