שוב הוא כאן: נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ השלים אמש (יום ו') את החזרה שלו לרשתות החברתיות עם סרטון שפרסם במקביל בפייסבוק וביוטיוב לראשונה מאז שהושעה לפני כשנתיים. "חזרתי!", כתב טראמפ מעל הסרטון שבו הוא נראה נואם בפני תומכיו אחרי ניצחונו בבחירות לנשיאות בשנת 2016. "סליחה שגרמתי לכם לחכות", אומר טראמפ בסרטון.
1 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
עשה קאמבק. דונלד טראמפ
(צילום: AP)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אתמול הודיעה יוטיוב, פלטפורמת הווידאו שבבעלות גוגל, על החזרתו של טראמפ לפלטפורמה כשנתיים אחרי שהושעה בעקבות ההסתערות של תומכיו על הקונגרס לאחר הפסדו בבחירות 2020. בחברה הסבירו כי בחנו בזהירות את "הסיכון לאלימות בעולם האמיתי", ובסופו של דבר הגיעו למסקנה כי על המצביעים "לשמוע באופן שווה ממועמדים שונים לקראת הבחירות". בחברה הבהירו כי הערוץ של טראמפ יהיה כפוף לתנאי השימוש של הפלטפורמה, "בדיוק כמו כל ערוץ אחר ביוטיוב". >>הצטרפו לקהילת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק<<
מטא, החברה האם של פייסבוק ואינסטגרם, ביטלה את השעייתו של טראמפ בחודש שעבר. טוויטר החזירה את החשבון של הנשיא לשעבר כבר בסוף השנה שעברה, אך עד כה הוא לא חזר לצייץ בפלטפורמה שהייתה אמצעי התקשורת המועדף עליו בימיו בבית הלבן. בשנת 2021 הקים טראמפ את Truth Social, רשת חברתית שמתחרה באופן ישיר בטוויטר.
טראמפ הודיע בנובמבר האחרון כי בכוונתו לרוץ לנשיאות בפעם השלישית בבחירות 2024. האפשרות לפנות לתומכיו באמצעות הרשתות החברתית הגדולות צפויה להיות קריטית עבורו בהמשך הקמפיין, במיוחד לאור העובדה ש-Truth Social לא הצליחה להפוך לשחקנית משמעותית בתחום ויש לו שם חמישה מיליון עוקבים בלבד, בהשוואה ל-87 מיליון בטוויטר ו-34 מיליון בפייסבוק.