אחרי לא מעט הצצות חטופות, סוני הכריזה באופן רשמי על תאריך ההשקה והמחיר של ה-PSVR2: קסדת המציאות המדומה החדשה של החברה תושק רשמית ב-22 בפברואר, ומחירה יעמוד על כ-550 דולר. ההזמנה המוקדמת לקסדה תיפתח בהמשך החודש.
2 צפייה בגלריה
PlayStation VR2
PlayStation VR2
PlayStation VR2
(צילום: Sony)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

את קסדת המציאות המדומה החדשה של סוני זכינו לראות לראשונה במהלך כנס CES 2022. הקסדה, שתירש את קסדת המציאות המדומה PlayStation VR שהושקה ב-2016 ותעבוד באופן אקסקלוסיבי עם קונסולת הפלייסטיישן 5. לצד הקסדה עצמה הודיעה סוני כי תשיק גם מספר משחקים חדשים וייעודיים לשימוש עם הקסדה, בהם המשחק "Horizon Call of the Mountain" וכן מספר אביזרים כגון תחנת עגינה ייעודית.
PlayStation VR2 תציע מפרט משודרג ומותאם לחוויית המשחק של הדור הנוכחי, זאת הודות לזוג מסכים בגודל 2000x2040 פיקסלים לכל עין התומכים בקצב רענון של עד 120 הרץ שישולבו עם מערך עדשות חדש ומתכוונן ויספקו זווית צפייה של 110 מעלות. הקסדה תתחבר לפלייסטיישן 5 באמצעות כבל USB-C.
2 צפייה בגלריה
מפרט מתקדם ובקרים חדשים
מפרט מתקדם ובקרים חדשים
מפרט מתקדם ובקרים חדשים
(צילום: Sony)
הקסדה החדשה וכן שני הבקרים החדשים שיגיעו איתה יציעו מגוון רחב של טכנולוגיות חדשות לשימוש, בהן יכולות מעקב אחרי האישונים, תמיכה בסאונד תלת-ממדי, מערך רטט מתקדם (כולל על הקסדה עצמה) וכן טריגרים אדפטיביים שיעצימו את חווית המשחק. סוני מבטיחה שהקסדה, יחד עם בקרי המשחק החדשים, יספקו את אחת מחוויות המציאות המדומה הטובות שנראו בשנים האחרונות.
כאמור, המחיר של הקסדה החדשה של סוני יעמוד על 550 דולר - יקר יחסית למתחרה הגדולה של הקסדה, קווסט 2 של מטא, שעולה 400 דולר בלבד. עם זאת, נראה שסוני תציע מפרט מתקדם יותר לעומת מטא, בניסיון לקרוץ לגיימרים כבדים. היתרון של מטא, לעומת זאת, הוא שהקסדה שלה לא זקוקה לחיבור באמצעות כבל למחשב או קונסולה חיצונית על מנת לפעול, מה שהופך את השימוש בה לקל, נוח ונגיש יותר. נכון לרגע כתיבת שורות אלה לא ידוע מתי הקסדה תגיע לישראל וכמה היא תעלה.