טוויטר הודיעה כי תשיק מחר (יום ב') מחדש את שירות טוויטר בלו, שיעניק למנויים וי כחול ושורה של פיצ'רים נוספים. השירות יעלה 8 דולר לחודש ברישום דרך האתר ו-11 דולר לחודש למשתמשי iOS שיירשמו באמצעות האייפון שלהם. טוויטר לא הסבירה מדוע המחיר למשתמשי iOS גבוה יותר, אך ההערכה היא שמדובר בניסיון לגלגל אל המשתמשים את העמלה בגובה 30% שעליה לשלם על רכישות שנעשות באמצעות האפסטור, חנות האפליקציות של אפל.
1 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
אילון מאסק
(צילום: רויטרס)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מדובר בניסיון השני של הרשת החברתית תחת הנהגתו של אילון מאסק להשיק את טוויטר בלו. הניסיון הקודם, לפני כחודש, נעשה בחופזה והוביל לגל של התחזויות למותגים ולידוענים. הפעם, מבטיחים בטוויטר, הווי הכחול יוענק למנויים רק לאחר תהליך שבו תאומת הזהות שלהם בעזרת מספר הטלפון שלהם. שינוי של הכינוי, השם או תמונת הפרופיל לאחר קבלת האישור יוביל להסרת הווי הכחול עד לבחינה מחדש של הפרופיל. >>הצטרפו לקהילת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק<<
בנוסף לווי הכחול, מינוי טוויטר בלו יעניק למשתמשים גישה לשורה של פיצ'רים נוספים: עריכת ציוצים אחרי הפרסום, העלאת סרטונים ברזולוציית 1080p ו"מצב קריאה" שמאפשר לקרוא שרשורים בצורה נוחה יותר. בחברה אומרים כי בהמשך יקבלו המנויים הטבות נוספות: יוצגו להם 50% פחות פרסומות, הפרופילים שלהם יקבלו עדיפות בחיפוש הפנימי של הרשת החברתית, התגובות שלהם יופיעו במיקום בולט יותר והם יוכלו לפרסם סרטונים ארוכים יותר.
בנוסף לווי הכחול, הודיעה הרשת החברתית כי תוסיף וי בצבע זהב שמיועד לעסקים. וי בצבע אפור ישמש ארגונים ממשלתיים ויוצג בהמשך השבוע. "תודה על הסבלנות שלכם בזמן שעבדנו על מנת לשפר את טוויטר בלו", צייצה החברה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, "אנחנו מתרגשים ומצפים לשתף איתכם מידע נוסף בקרוב".
הגרסה הקודמת של טוויטר בלו הושקה בתחילת נובמבר ובוטלה לאחר ימים ספורים בעקבות גל של התחזויות למותגים וידוענים. באחד המקרים, משתמש התחזה ליצרנית התרופות "אלי לילי" והודיע כי החברה תחלק אינסולין בחינם, מה שגרם לצניחה בשווי המניה שלה. אחרי הביטול של הגרסה הקודמת הכריז מאסק כי השירות יושק מחדש ב-29 בנובמבר, אך החברה לא הצליחה לעמוד בדד-ליין שהציב.