שירות הסטרימינג דיסני+ הודיע אמש (יום ד') כי ישיק את המינוי מבוסס הפרסומות שלו בארה"ב ב-8 בדצמבר, אבל המחיר כנראה יאכזב את מי שציפו לשלם פחות: המינוי החדש יעלה 8 דולר בחודש, בדיוק כמו שעולה היום המינוי נטול הפרסומות שמחירו יעלה בדצמבר ל-11 דולר. עדיין לא ברור אם המינוי מבוסס הפרסומות יגיע גם לישראל בעתיד, ונכון לעכשיו אין כל שינוי במחירים כאן.
1 צפייה בגלריה
דיסני פלוס
דיסני פלוס
דיסני פלוס
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, אמר כי הכמות והתדירות של הפרסומות יהיו נמוכות על מנת להבטיח "חוויה נהדרת" לצופים. הוא לא נקב במספרים, אבל בעבר דווח כי דיסני+ מתכוונת לשלב עד ארבע דקות של פרסומות בשעה. סמנכ"לית הכספים, כריסטין מקארתי, הוסיפה כי פרסומות לא יוצגו בפרופילים של ילדים - לפחות בשלב הראשון.
דיסני+ מצטרפת לשורה של שירותי סטרימינג שכבר מציעים מינוי מבוסס פרסומות, בהם פיקוק, HBO Max וגם הולו שבבעלותה. גם נטפליקס מתכוונת להשיק מינוי מבוסס פרסומות בארה"ב בתחילת 2023, אבל היא טרם הודיעה על תאריך השקה מדויק ועל התמחור שלו (אלה הפרטים שאנחנו כן יודעים על המינוי מבוסס הפרסומות שלה).

דיסני עקפה את נטפליקס

בשיחה עם אנליסטים הסביר צ'אפק את ההחלטה להעלות מחירים: "השקנו את פלטפורמות הסטרימינג שלנו במחיר מצוין. אני חושב שקל לומר שהערך שלנו הוא הכי גבוה בעולם הסטרימינג. מאז ההשקה הראשונית המשכנו להשקיע הרבה בתוכן שלנו, כפי שאתם יודעים. אנחנו מאמינים שבגלל העלייה בהשקעה בשנתיים וחצי האחרונות והמחיר הטוב, יש לנו הרבה מקום להעלות מחירים". יש לציין שדיסני+ העלתה את מחיר המינוי מ-7 דולר ל-8 דולר בשנה שעברה.
דיסני+ דיווחה אמש על רבעון מוצלח שבמהלכו התווספו לשירות 14.4 מיליון מנויים חדשים - יותר מההערכות של האנליסטים, שציפו לתוספת של 10 מיליון מנויים. מספר המשתמשים של דיסני+ עומד כעת על 152.1 מיליון, ומספר המנויים לכל פלטפורמות הסטרימינג של החברה, שכוללות גם את ESPN+ והולו, עומד על 221 מיליון - יותר מלנטפליקס שמספר המשתמשים שלה עומד היום על 220.7 מיליון, לאחר שאיבדה כמעט מיליון ברבעון האחרון. למרות ההצלחה ברבעון האחרון, דיסני עדכנה את התחזית שלה וכעת היא מצפה שמספר המנויים שלה ב-2024 יעמוד על 215-245 מיליון - 15 מיליון פחות מהתחזית הקודמת.