ברשת
פרלה דנוך: "החלטתי לא לחכות ולכתוב לעצמי תפקידים"
52:19
אחרי שעבדה שנים בצוותי בידור, פרלה דנוך הרגישה ב-2012 שהיא נמצאת בנקודה בקריירה שלא מספקת אותה. "הייתי זמרת של אהובה עוזרי והציעו לי הרבה פעמים ללכת לריאליטי מוזיקה. אבל אני מאמינה בדרך, לא כל טיקטוקר יכול לעמוד על במה. זה מקצוע".
"עשיתי מיליון אודישנים, ואז הייתה לי תובנה שזה לא יגיע מהאודישן. שאולי אני אמשיך לעשות אודישנים עד גיל שבעים וזה לא יקרה. אמרתי שאם לא רוצים אותי לתפקיד – אני אכתוב לעצמי תפקידים. עשיתי אלתור ברכב, למדתי עריכה וגיליתי עולם".
הסרטונים הראשונים שהוציאה תפסו תאוצה מהר. "הנוסחה הנכונה זה התמדה. בקורונה קיבלתי כאפה. זו הייתה תקופה קסומה בחיי, כולם היו קהל שבוי שחיכו בסטורי לתוכן, זו הייתה תקופה של פחד בחדשות, ואמרתי שאני רוצה לעשות ערוץ בידור משלי. הקמתי אולפן בבית, חצובות, תאורה, מסכים צבעוניים. הקלטתי בארון, קניתי מיקרופון ולמדתי קיו בייס. נהניתי מהדבר הזה וקיבלתי פידבקים מהרחוב. הפכתי ל-VIP עוד לפני שריאליטי הזוגות עם מני בכלל שודר".
1 צפייה בגלריה
 פרלה דנוך
 פרלה דנוך
פרלה דנוך
(צילום: טל שחר)
למרות ההצלחה האישית, לא מעט יח"צנים מנסים למנף את הזוגיות שלה עם בעלה מני ממטרה. "עד היום מלהקים פונים אליי כדי ללהק את מני לדברים. הגיעו הצעות גם לעשות פייק ניוז – חברה גדולה באו אליי ואל מני ואמרו לי 'תיפרדו בשביל הקמפיין'. היה מדובר בסכום גדול, וכמובן שלא הסכמתי. אני מבינה שזה שואו-ביז ושצריך לייצר עניין, אבל יש גבול".
חשבת פעם לעבוד יחד עם מני? "יש משהו מתיש בלעבוד עם בן הזוג שלך, אני רוצה את האינדיבידואל שלי. תמיד הייתי הבת של (המוזיקאי רמי דנוך מ'צלילי העוד' – בש"א) ועכשיו אני אשתו של. כאילו, לא משנה מה עשיתי מתייחסים אליי כאשתו של מני ממטרה. יש לי שם, ואני עובדת קשה עוד הרבה לפני מני. מכניסים אותי למגירה שמגבילה אותי, ואני מנסה לשחרר מזה".
"יש פה בחורה שקוראים לה פרלה, לא אשתו של מני ממטרה. לפעמים אני הולכת ברחוב וצועקים לי 'מני ממטרה', ואני חצויה. אני מפרגנת לבעלי, אבל מצד שני אני אומרת לילד הזה בפנים 'סתום ת'פה, אני לא מני אני פרלה". לומדים לחבק את זה בסוף".

עוד "ברשת":

למרות ההצלחות פרלה עדיין מרגישה חוסר ביטחון במקצוע. "אני סובלת מהתקפי חרדה, בעיקר באוגוסט. המקצוע שלי מלחיץ ותמיד צריך להוכיח את עצמך. אנחנו כל הזמן סביב זכוכית מגדלת ואני בריאיון עבודה בכל פעם מחדש".
"אני חיה עם מני, שהוא כוכב הילדים הכי מצליח בישראל, וכל יום הוא עובד ומצליח. היו תקופות שהייתי אומרת מה זה אומר עליי שהוא הולך לעבודה כל בוקר ואני לא? היום זה כבר פחות מורגש. עשיתי סדרת רשת שקיבלה מאות אלפי צפיות בפרק, וציפיתי שתגיע הצעה גדולה ושייקחו את זה צעד קדימה אבל זה לא קרה. כל פעם מחדש אתה מבין שאין חוקים לתחום הזה".
בכל שבוע בר שם אור מארח ב-ynet radio את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.