ימים ספורים לאחר שבוטלו ההאשמות נגדו, וכשנה וחצי לאחר הטרגדיה שגבתה את חייה של הצלמת האלינה האצ'ינס, אלק בולדווין חזר באופן רשמי לסט הצילומים של הסרט Rust. הצילומים הועברו מניו מקסיקו לחוות ילוסטון בפרדייז ואלי במונטנה.
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
חזר לסט הצילומים אחרי הטרגדיה הנוראית. אלק בולדווין
(צילום: רויטרס)
בולדווין בן ה-65 תועד על סט הצילומים כשהוא חובש לראשו כובע בוקרים ולובש מעיל חום, חולצה אפורה, מכנסיים, צעיף לצווארו ולרגליו הוא נעל מגפי בוקרים. בנוסף, הוא אחז ברובה מהקנה שלו. לא ברור אם בולדווין אחז בנשק באופן הזה כאמצעי זהירות, או שמדובר בהעמדה מכוונת כחלק מצילום סצנה בסרט.
לכתבות נוספות בנושא:
רק בשבוע שעבר נודע כי התובעים במשפטו של אלק בולדווין ביטלו את האישומים נגדו ובימים אלה השחקן האמריקאי תועד על סט צילומי הסרט. "אנו שמחים מההחלטה לבטל את התיק נגד אלק בולדווין", מסרו עורכי דינו בהצהרה לתקשורת והוסיפו: "אנו מעודדים חקירה ראויה של העובדות והנסיבות של התאונה הטרגית הזו".
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין על סט צילומי Rust
(צילום: רויטרס)
כזכור, התקרית הקטלנית התרחשה באוקטובר 2021 בזמן צילומי הסרט בסנטה פה שבמדינת ניו מקסיקו, כשאביזר האקדח שבו השתמש בולדווין היה טעון בכדור חי ללא ידיעתו. בולדווין ירה בשוגג בהאצ'ינס שנהרגה, כמו גם בבמאי הסרט, ג'ואל סוזה, שנפצע. לפי דיווחים, סוזה הוא בין אנשי הצוות המקוריים מלפני אותה התקרית שחזר לסט הצילומים.
בעבר דווח כי השחקן, שמשמש גם כאחד המפיקים בסרט, יואשם בהריגה בשוגג כשהאנה גוטיירז ריד, הנשקית שהייתה אחראית על כלי הנשק בסט, תואשם גם כן. על אף שהאישומים בוטלו, אתר "דדליין" דיווח בסוף השבוע כי התביעה האזרחית שהגישה משפחתה של הצלמת - אימה, אחותה ואביה - נותרת בעינה. גלוריה אלרד, עורכת הדין המייצגת את המשפחה הגיבה כי "מר בולדווין יכול להעמיד פנים שהוא אינו אחראי ללחיצה על ההדק שירתה את הכדור שסיים את חייה של האלינה. הוא יכול לברוח למונטנה ולהעמיד פנים שהוא רק שחקן במערבון, אבל המציאות היא שהוא אינו יכול להתחמק מהעובדה שהיה לו חלק ענק בטרגדיה הזו שלה השלכות אמיתיות".
עורכי דינו של בולדווין טוענים כי תביעת המשפחה "מוטעית" וככל הנראה תבוטל לאחר חקירה. כזכור, בתביעה קודמת שהגישו בעלה ובנה של האצ'ינס נגד הפקת הסרט ונגד בולדווין, הושג הסדר, וכחלק מההסכם נקבע כי בעלה של הצלמת מת'יו האצ'ינס ישמש כמפיק בפועל בסרט ואותה התביעה בוטלה.