הזמר עידן עמדי, ממיטת אשפוזו בבית חולים, ביקש להעביר מסר דרך השר חילי טרופר שביקר אצלו: "אני אהיה בסדר, מה שחשוב זה שנישאר חזקים ביחד".
1 צפייה בגלריה
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי והרמטכ"ל
עידן עמדי
לדברי טרופר, שביקר את עמדי בבית החולים שיבא, עמדי ביקש להודות לעם ישראל על הדאגה, והעביר גם את המסר המאחד.
עמדי, המשרת כלוחם בחיל ההנדסה, נפצע קשה ביום שני מהלך הלחימה ברצועת עזה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם רסיסים בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם, שם נותח. בהמשך נודע כי הניתוח עבר בהצלחה, ועמדי פקח עיניו לראשונה.
אחרי שדווח על פציעתו, מיהרו חבריו של עמדי מעולם התרבות להביע את דאגתם ולשלוח לו איחולי החלמה. דבר פציעתו אף דווח בהרחבה ברחבי העולם.
במהלך חודשי הלחימה פורסמה שורה של תיעודים מהרצועה שבהם כיכב עמדי, שגויס למילואים מיד אחרי טבח ה-7 באוקטובר. באמצע החודש שעבר, למשל, פורסם סרטון שצולם מכמה זוויות שתיעד השמדת בית ספר בשכונת שג'אעיה בעזה, שבו אותרו תשתיות טרור ובהן גם פירי מנהרות ששימשו את מחבלי חמאס, וכן אמצעי לחימה ומטעני חבלה. מי שהכריז על הפיצוץ בקולו היה לא אחר מאשר עמדי.
"בעוד כקטנה נפוצץ את האיתור, בית הספר, בו מצאו כוחותינו אמצעי לחימה, זירות מטענים ופירי מנהרות", נשמע עמדי אומר בסרטון. "יידע עם ישראל ויידעו כל אומות העולם שאלו הם אויבינו וככה הם מחנכים את ילדיהם. התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש".