לאחר שמדונה נאלצה לדחות את סיבוב ההופעות שלה כיוון שאושפזה בעקבות זיהום חיידקי חמור, חברת ההפקה לייב ניישן אישרה היום (ג') את התאריכים החדשים שנקבעו לטור - שיתחיל כשלושה חודשים לאחר המועד המקורי שנקבע.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: AP)
סיבוב ההופעות של הזמרת בת ה-64, שתחגוג מחר את יום הולדתה ה-65, יחל ב-14 באוקטובר בלונדון, ובמשך שבעה שבועות יעבור בערים שונות באירופה לפני שיסתיים בשתי הופעות נוספות שייערכו בלונדון ב-5 וב-6 בדצמבר.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
המקטע של הטור שעובר בצפון אמריקה יתחיל ב-13 בדצמבר בברוקלין. עקב התנגשויות בלוח הזמנים, ההופעות הבאות בוטלו: 27 ביולי בטולסה, 22 בדצמבר בנאשוויל, 15 בינואר בסן פרנסיסקו, 18 בינואר בלאס וגאס ו-20 בינואר בפיניקס. מחברת ההפקה נמסר לרוכשי הכרטיסים כי יינתנו החזרים עבור הביטולים, וכרטיסים למופעים שנקבעו קודם לכן יכובדו בתאריכים החדשים.
"מדונה מצרה על אי הנוחות שנגרמה למעריצים ומקווה לפצות על הביטולים הללו בעתיד", נמסר בהצהרה מחברת ההפקות.
במקור, סיבוב ההופעות Celebration של הזמרת היה אמור להתחיל ב-15 ביולי בוונקובר, כשהחזרות לקראתו היו לקראת סיום. אך ב-24 ביוני הזמרת הובהלה לבית החולים עקב "זיהום חיידקי חמור" שלאחריו אושפזה בטיפול נמרץ - כך עדכן אז המנהל שלה, גיא עוזרי.
"היא צפויה להחלים לחלוטין",כתב אז עוזרי, "אך בזמן זה אנחנו נאלצים לבטל את כל התחייבויותיה, כולל סיבוב ההופעות. נשתף אתכם בפרטים נוספים ברגע שיהיו - כולל מועד פתיחה חדש של הטור ומועדים חדשים לכל ההופעות".
בהמשך, פורסם ב"דיילי מייל" כי מצבה של מדונה היה כה חמור עד שקרובי משפחתה "הכינו את עצמם לגרוע ביותר" - וזאת הסיבה ששמרו על מצבה בסוד. לדברי קרוב המשפחה שמסר את הדברים, ההתמוטטות הלא צפויה שלה היוותה קריאת השכמה עבור מדונה, שהאמינה שהיא "בלתי מנוצחת" ודחפה את עצמה לקצה בהכנות לסיבוב ההופעות: "כולם חשבו שהם הולכים לאבד אותה, וזאת הייתה המציאות".
לאחר האשפוז הזמרת כתבה כי היא "בדרך להחלמה", והודתה למעריציה על התמיכה החמה ועל האיחולים. לפני כשבועיים הזמרת בת ה-64 העלתה פוסט נוסף לרשתות החברתיות שבו היא הודתה למשפחתה, חבריה ולכל מי שתמך בה בתקופה הקשה: "התרופה הכי טובה היא אהבה מהמשפחה ומהחברים".
"חודש אחרי שהייתי בבית החולים אני יכולה להביט אחורה", כתבה. "כאימא את יכולה להיגרר אחרי הצרכים של הילדים שלך ואחרי הנתינה האינסופית, אבל כשהגיע תורי הילדים שלי היו שם עבורי. ראיתי בהם צד שלא ראיתי קודם לכן, וזה עשה את כל ההבדל.