משטרת ניו יורק בודקת ההאשמות כי הראפר טראוויס סקוט, שיופיע בעוד כשבועיים בישראל, תקף לכאורה איש סאונד וגרם נזק בשווי 12 אלף דולר לציוד במועדון בעיר ניו יורק אמש (ד').
1 צפייה בגלריה
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
(צילום: EPA)
לפי דיווחים - המשטרה הגיעה למקום בערך בשעה שלוש לפנות בוקר, זאת לאחר שהראפר היה מעורב בסכסוך מילולי עם אדם במועדון שהתפתח גם לקטטה פיזית, במהלכה סקוט הכה את האיש בפניו. עוד דווח כי הראפר גרם נזק, לכאורה, לרמקולים ולמסך וידאו.
עורך דינו של סקוט, מיטשל שוסטר, אמר לתקשורת: "למרות שברור שמדובר באי-הבנה שהוצאה לחלוטין מפרופורציות על ידי קליקבייטים ומידע שגוי, אנו עובדים באופן פעיל עם המקום ועם רשויות אכיפת החוק כדי לפתור את העניין וליישר את ההדורים. אנו בטוחים שהלקוח שלנו ינוקה מכל אשמה".
גם לפי דובר המועדון מדובר באי-הבנה, "זה הוצא לחלוטין מפרופורציה", אמר ריצ'י רומרו ל- CNN, והוסיף כי "זה היה לילה נהדר".
דוריאן הרינגטון, הבוקר שהזמין את סקוט להופעה והיה שם במהלכה אמר: "זו אי הבנה מוחלטת, מה שראיתי על הבמה לא משקף את מה שקראתי בחדשות. הלילה היה נהדר ואנשים עזבו את המקום שלווים".
כתבות נוספות במדור מוזיקה:
כאמור, ב-14 במרץ יופיע הראפר בפארק הירקון, זאת לאחר שאזלו הכרטיסים להופעתו שהייתה אמורה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון ולכן היא הועברה למקום גדול יותר.
זו לא הסערה התקשורתית והמשפטית הראשונה עימה נאלץ הראפר להתמודד. סקוט עוד נמצא בהליכים משפטיים בשל האסון שאירע בפסטיבל המוזיקה אסטרו-וורלד ביוסטון ב-2019 שהוא היה בין מארגניו ושגבה את חייהם של עשרה אנשים בעקבות דוחק רב בקהל. אחרי האירוע סקוט אמר שהוא "הרוס לחלוטין ממה שהתרחש. אני שולח את תפילותיי למשפחות וכל מי שנפגע ממה שקרה בפסטיבל. אני מחויב לעבוד יחד עם הקהילה ביוסטון, לרפא ולתמוך במשפחות שזקוקות לכך".