למרות השנה הקשה, אנחנו עבדנו כדי שתקבלו גם חדשות טובות, כאלה שיגרמו לכם לחייך, להתרגש, להתפעל, אז רגע לפני שאנחנו מספידים את 2020, אספנו עבורכם את החדשות שאתם הכי אהבתם, בשנה האזרחית המסתיימת ממש היום (ה').

נפתח עם לנין גוטיירז, זוכרים אותו? המוכר בקפה שהושפל על ידי לקוחה, אחרי שבסך הכל ביקש ממנה לעטות מסכה. הגולשים ברחבי הרשת ששמעו על הסיפור החליטו להתייצב לצידו, ובקטע פשוט מטורף הם פתחו את הארנק וגייסו עבורו 100 אלף דולר.
האמת שמאז, לנין כבר הספיק לקבל את הכסף - במזוודה מלאה בדולרים - שימו לב, ואמר שישקיע אותו בשיעורי ריקוד. בהצלחה עם זה.
6 צפייה בגלריה
התמונה שצולמה ע"י הלקוחה שלא עטתה את המסכה
התמונה שצולמה ע"י הלקוחה שלא עטתה את המסכה
התמונה שצולמה ע"י הלקוחה שלא עטתה את המסכה
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
ומכאן, למחקר שפרסמנו והסעיר את כל בעלי הכלבים ברשת. אם חשבתם שאתם יודעים בן כמה הכלב שלכם, יכול להיות שאתם טועים. כי חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה מאמינים שפיצחו כיצד מחשבים את הגיל של הכלב שלנו - ולא, שנה אחת לא שווה לשבע שנות אדם.
המחקר מצא שקצב ההזדקנות של כלבים פוחת לאחר שמלאו להם שבע שנים. מה שאומר שכנראה שהכלב שלכם צעיר ממה שחשבתם בשנות אדם – דרמה של ממש.
6 צפייה בגלריה
ילד מחבק ומנשק כלב
ילד מחבק ומנשק כלב
בן כמה הוא?
(צילום: Shutterstock)
ומה עם קצת חייזרים? חוקרים כבר הספיקו לגלות בחלל למעלה מ-4,500 כוכבי לכת, אבל מעולם לא נקלט גל רדיו מאף אחד מהם – עד השנה. האותות הגיעו מכוכב שנמצא במרחק של כ-51 שנות אור מאיתנו, והתגלו דרך רדיו טלסקופי מיוחד בהולנד.
6 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(איור: אוניברסיטת קורנל)
ונשאר בגזרת החלל, כי הוא מספק לנו עוד חדשות טובות. מחקר שפורסם החודש גילה שיש כוכבי לכת שיכולים לצפות בנו. מסתבר שיש יותר מאלף כוכבי לכת שיש להם קו ראייה ישיר לכדור הארץ, ולאחוז קטן מהם גם הסיכוי להכיל חיים. זאת אומרת שיכול להיות שממש עכשיו חייזר מסתכל עלינו דרך הטלסקופ שלו, ואולי גם מאחל לנו שנת 2021 שמחה ומחוסנת או שלא....
6 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(איור: shutterstock)
ומכאן אולי לאחד הסיפורים המרגשים שסיפרנו לכם השנה. לפני שנתיים נקבת לוויתן קטלן נצפתה כשהיא גוררת את הגור המת שלה במשך 17 ימים, כדי שלא ישקע במי האוקיינוס. סיפור בהחלט עצוב, אבל השנה, קיבלנו חדשות טובות כשמצלמות הצליחו לתעד את אותה נקבת לווייתן שוב, הפעם כשהיא בהריון בשלב מתקדם. בספטמבר היא כבר הפכה שוב לאמא. מקסים.
ומהמים הנעימים של האוקיינוס השקט, אנחנו קופצים ישר לאוסטרליה. שם השדים הטסמנים חזרו אחרי 3,000 שנה וזה בהחלט חדשה טובה והיסטורית. עשרות שדים טסמנים הוכנסו ליבשת אוסטרליה על מנת להחזיר את אחת החיות האהובות שם אל הטבע, לאחר שנעלמה. הכניסה של השדים הטזמנים אמורה לסייע לשמירה על מינים נוספים שנמצאים בסכנת הכחדה ואלה עוד חדשות טובות.
6 צפייה בגלריה
שד טסמני
שד טסמני
שד טסמני
(צילום: shuttertstock)
ונסיים עם ההצלה הכי גדולה של הספורט ב-2020, אבל לא מהסוג שאתם חושבים. כשנורת המנוע במוסטנג של מאור בלומנפלד נדלקה בפלורידה, הוא לא האמין מה הוא ימצא בפנים – נחש פיתון ענק – באורך של יותר משלושה מטרים, מתפתל לו להנאתו. חיש מהר הגיעו המחלצים להציל את הנחש וגם את מאור, ולהשיב את המוסטנג הכחולה לכביש בשלום ובבטחה.
6 צפייה בגלריה
הפיתון ברכב
הפיתון ברכב
הפיתון ברכב
(צילום: באדיבות "החוויה הישראלית")
עד כאן החדשות הטובות שלנו לשנת 2020, ניפגש כאן שוב בשנה הבאה, ועד אז שיהיו לכם רק חדשות טובות