שבועות ספורים אחרי שנכנס לחיינו הטרנד של שלגון קראנץ' בטעם חלב קורנפלקס, מתברר שהשיגעון זולג גם למקומות נוספים ולא נשאר רק על המקל: במעדניית סורוצקין, השייכת לקורין גדעון ולבעלה חילי, התחילו למכור שני מוצרים המבוססים על טעם חלב קורנפלקס - בלינצ'ס ורוגעלך.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
בדיוק לפני שנה, כשהבהלה לקראנץ' פיסטוק שברה את כל השיאים (שבינתיים החלב קורנפלקס עוד לא הצליח להגיע אליהם), הוציאו בסורוצקין רוגעלך פיסטוק שנחטף כמו לחמניות טריות, ועכשיו הם מנסים לשחזר את ההצלחה עם שני המוצרים החדשים בטעם הטרנדי התורני. את הבלינצ'ס ממלאים שם בקרם כמו בבלינצ'ס רגיל ומוסיפים לו קורנפלקס, וברוגעלך הקורנפלקס נטמע בפנים ואז מפזרים מעט קורנפלקס גם מבחוץ. הרוגעלך פרווה והבלינצ'ס חלבי.
3 צפייה בגלריה
קורין גדעון סורוצקין
קורין גדעון סורוצקין
בלינצ'ס ורוגעלך בטעם חלב קורנפלקס, סורוצקין
(צילום: אלבום פרטי)
"כל המדינה סביב הטרפת של טעם החלב של הקורנפלקס, זה טרנד עולמי. בסוהו בניו יורק יש גם גלידרייה שכולה מבוססת על החלב של הקורנפלקס, ובלי קשר קורנפלקס זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעולם", סיפרה גדעון ל-ynet. "נהייה עם זה משהו מטורף, הרבה עניין סביב זה, עוצרים אותי ברחוב ושואלים מתי יתחדש המלאי של הבלינצ'ס".
לא מרגיש לך שזה קצת גימיק? "לדבר הזה יש הייפ מטורף, כמעט ואין הזמנה אחת מהמעדנייה שאין בה את המוצר הזה. יש המון התלהבות סביב זה, לפני כמה ימים העליתי סטורי על זה וראיתי ממש איך מספר ההזמנות של זה עלתה מיידית. ונכון שזה גימיק, אבל חשוב לזכור שמאחורי כל גימיק צריך שיהיה גם מוצר טוב וחוויית לקוח טובה. למוצר בסוף צריך שיהיו קבלות ואני רואה איך אנשים אוהבים את זה. זה הגיע למצב שמזמינים מהמעדנייה רק בלינצ'ס חלב קורנפלקס, אנשים נכנסים ומזמינים רק את זה".
איך המכירות? "הכפלנו את ההזמנות, יש עלייה מטורפת, ממש שיגעון. וזה גם המוצר שאוזל הכי מהר, לפני כל המוצרים האחרים. אנשים מתחננים שנעשה עוד ועוד וממש מנסים להפעיל קשרים בשביל לקבל את זה. אתמול מישהו שאל את חילי בחדר כושר מה קורה עם הבלינצ'ס של החלב הקורנפלקס".
כמו הלהיט התורן הקודם, הקראנץ' פיסטוק, גם בטעם החלב קורנפלקס מדובר למעשה בשיתוף פעולה שיווקי-יחצני בין יצרנית השלגון, נסטלה, לבין קבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך", שבמסגרתו נערך מבחן טעימה למספר שלגונים בטעמים שונים, וחברי הקבוצה טעמו, דירגו את הטעם ובסוף נבחר החלב קורנפלקס כמנצח. ההשקה הזאת הפכה תוך זמן קצר לויראלית והובילה לשיאי מכירות. מוולט נמסר כי בימים הראשונים נמכרו כחמישה שלגונים בדקה.
3 צפייה בגלריה
קורין גדעון וחילי סורוצקין
קורין גדעון וחילי סורוצקין
קורין גדעון וחילי סורוצקין
(צילום: גל זהבי)
השלגון מצופה בשוקלד לבן ובקראנץ' מתפצח כמתבקש, ותוכלו לנגוס בו ולהתענג גם על הצליל. השלגון מצופה גם בחתיכות קטנות של קורנפלקס, ומי שנוהג לשתות את שאריות החלב שנשארו בקערת הקורנפלקס, יזהה מיד את הטעם.
ובכל זאת למי שפספס את הסערה הקודמת, סערת שלגון הקראנץ' פיסטוק, נזכיר כי בעקבות הביקוש נולדו קבוצות טלגרם שעדכנו איפה אפשר למצוא את המוצר וההיסטריה גרמה לייצור של מהדורה נוספת לא מתוכננת. הכל התחיל אז מקופירייטר וחובב אוכל בשם אוהד ראוך, שברגע של שיעמום במהלך אחד הסגרים בקורונה התחיל לעצב מחדש גרסאות פיסטוק לחטיפים מוכרים. כל הגרסאות שלו לחטיפים האלו כלל לא קיימות במציאות, אלא רק בחשבון האינסטגרם שלו. כל מה שרואך עשה זה רק "להלביש" עליהם נוסח חדש של פיסטוק בפוטושופ.
3 צפייה בגלריה
קראנץ' פיסטוק בשוקולד לבן
קראנץ' פיסטוק בשוקולד לבן
קראנץ' פיסטוק בשוקולד לבן
ראוך העלה את התמונה לקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך" (435,000 חברים), ומשם הכל התחיל לקרות - הפוסט יצר באז לא צפוי, וזכה לאלפי לייקים, שיתופים ותגובות. וכמו באגדות, המנהלים של מותג הגלידה נחשפו גם הם לגרסה הבידיונית של ראוך, והחליטו שלאור המעורבות הרגשית של הגולשים, הם ירימו את הכפפה וייצרו את המוצר. הסוף כבר ידוע - הסתערות חסרת תקדים.