נאלצתם לעזוב את הבית בשל המצב? המסעדנים והשפים במרכז רואים אתכם: מהמשלוח חינם של קורין גדעון ועד הפיתה חינם של השף איל שני - מבצעים לתושבי הדרום במסעדות במרכז הארץ.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

משלוח חינם לדרום ממעדניית סורוצקין

מזרח אירופה פינת מרוקו: קורין גדעון ובן זוגה ??? מציעים במעדנייה שלהם משלוח חינם לתושבי הדרום - כל מה שצריך לסוף השבוע מהמעדנייה שלהם (כולל צעצועים לילדים), ללא דמי משלוח.
4 צפייה בגלריה
סורוצקין
סורוצקין
(צילום: אפיק גבאי)
4 צפייה בגלריה
סורוצקין
סורוצקין
סורוצקין
(צילום: אפיק גבאי)
בתפריט יש לחם, סלטים (חומוס, כבד קצוץ, סלט ביצים, מטבוחה), דגים מעושנים, קוגל, שניצל כרובית, קובה סלק, דג מרוקאי, קציצות עוף עם אפונה, סופריטו ועוד. חוץ מזה יש סירים שלמים של תבשילים (יש גם ג'חנון לשבת), צ'ולנט של קורין וגם מפרום.
הזמנות באתר מעדניית סורוצקין

פיתה של איל שני חינם

מוזמנים: זו הפעם השלישית שבסניפי המזנון של איל שני יוצאים במבצע של פיתה חינם לתושבי הדרום: גם במערכות קדמות בהן נאלצו התושבים לברוח מבתיהם, הם יכלו להגיע לכל אחד מהסניפים, ולקבל פיתה חינם.
4 צפייה בגלריה
המזנון אייל שני
המזנון אייל שני
המזנון, איל שני
הפעם, מציעים שם גם בירה קרה, שזו מחווה מבורכת בהתחשב במזג האוויר ובמצב הרוח.
בסניפי המזנון

25% הנחה בפריז טקסס

רשת הההמבורגרים פריז טקסס מזמינה את תושבי הדרום להתארח במסעדה ולקבל הנחה של 25% הנחה על כל התפריט בכל סניפי הרשת: רמת גן, גבעתיים ותל אביב.
בסניפי הרשת, 03-9492292

30% הנחה בבוקריה

הנחה באיטלקית הכשרה בפתח תקווה: מסעדת בוקריה מזמינה את תושבי הדרום להתארח ולקבל הנחה 30% על כל התפריט. בתפריט מנות טבעוניות, צמחוניות, ללא גלוטן וללא לקטוז.
מתחם יכין, יצחק רבין 17 פתח תקווה 03-7444760